کد خبر : 305019
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
-

محمدصالحی: باید به سرعت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد

محمدصالحی: باید به سرعت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: احیای پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیش‌گیری از اوج‌گیری مجددا بیماری کرونا ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش عصرقائم، حسین محمدصالحی درگفت وگو ، با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: با توجه به آمار پیک‌های قبلی و خسارت های جانی و مالی گسترده ای که به کشور وارد شد، رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیش‌گیری از تکرار آن روزهای تلخ ضرورتی اجتناب ناپذیر است. خوشبختانه در مقطع زمانی با مجموعه اقداماتی که صورت گرفت شاهد کاهش آمار و بازگشت آرامش به جامعه بودیم.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه مردم با دیدن این آرامش کلا رعایت پروتکل های بهداشتی را رها کردند. امروز که مجددا این بیماری در حال رشد است باید به سرعت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد. از سوی دیگر لازم است که محدودیت هایی در نظر گرفته شود. باید همان شیوه ای که در پیک های قبلی دنبال شد مجددا دنبال شود.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید شیوه نامه‌های بهداشتی مجددا احیا شود تا مانع پیشرفت گسترده این بیماری در سطح جامعه شود. این بیماری همچنان در سطح دنیا وجود دارد. ممکن است که خطرات جانی این بیماری کاهش پیدا کرده باشد اما سرعت انتقال آن به مراتب بیشتر شده و ضرورت دارد که یک همکاری بین دستگاهی به منظور رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مجددا شکل گیرد.

محمدصالحی: باید به سرعت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + دو =