کد خبر : 304921
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
-

پیام هنیه به رهبران، علما و اندیشمندان امت اسلامی به مناسبت عید قربان

پیام هنیه به رهبران، علما و اندیشمندان امت اسلامی به مناسبت عید قربان

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به سران، رهبران، علما و اندیشمندان امت اسلام به مناسبت عید قربان اعلام کرد که ملت فلسطین و تمامی ملت‌های منطقه چشم‌انتظار اقدامات رهبران خود هستند.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز یکشنبه در پیامی به سران، رهبران، علما و اندیشمندان امت خواستار حمایت هرچه بیشتر از فلسطین و مسجد الاقصی شد.

اسماعیل هنیه در این پیام تاکید کرد که قبله نخست مسلمانان در معرض تجاوزات اشغالگران اسرائیلی قرار دارد و مسلمانان قادر به ورود آزادانه به آن نیستند و حق آزادی عبادت از آنان سلب شده و دشمن صهیونیستی همچنان به دنبال تقسیم زمانی و مکانی این مسجد یا تخریب آن از طریق حفاری‌ها و تلاش برای ایجاد واقعیت‌های جدید است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه تصریح کرد که این تجاوزات و جنایات مستلزم تحرکی جدی و سازنده و تلاش برای آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی است تا مسلمانان آزادانه بتوانند وارد این مسجد شده و به عبادت بپردازند.

وی در پیام خود عنوان کرد که ملت فلسطین و تمامی ملت‌های منطقه چشم‌ انتظار اقدامات رهبران خود هستند و همه ما امیدواریم این تلاش‌ها و اقدامات در راستای خدمت به قضایای بزرگ و مهم امت و در راس آن قدس و مسجد الاقصی بکار گرفته شود و همه برای عزت، کرامت، حقوق و دفاع از مقدسات خود دست به کار شوند.

پیام هنیه به رهبران، علما و اندیشمندان امت اسلامی به مناسبت عید قربان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =