کد خبر : 304866
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

توفیقات نظام زیر سایه ولایت حاصل شده است

توفیقات نظام زیر سایه ولایت حاصل شده است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید شکرگذار نعمت ولایت باشیم، گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پرچم دار ولایت هستند و توفیقات نظام در سایه ولایت حاصل شده‌اند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز عید قربان مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما خوبان، نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد و هر چیزی که موجب شقاوت و بدبختی است را از خود دور کرد.

خطیب نماز عید قربان در ساری با بیان اینکه تقوا خواست و مطالبه خداست،‌افزود: تقوا لازمه سلامت جسم و جان ما انسان هاست.

وی با بیان اینکه برای اینکه به خدا برسیم باید به فطرت پاک و سالم خود برگردیم، گفت: عید قربان عید بازگشت به فطرت است.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه عبادت و نماز مایه تقرب انسان های با تقوا است، ادامه داد: نماز انسان را به خدا نزدیک می کند.

محمدی لائینی با اشاره به اهمیت قربانی کردن در روز عید قربان، گفت: امام سجاد(ع) وقتی قربانی می کرد سه قسمت می کرد بخشی برای خود، همسایه و بخشی برای نیازمندان توزیع می شد.

وی با بیان اینکه انفاق مایه تقرب به خدا می شود، افزود: همانطوری که ما بر پیغمبر(ص) صلوات می فرستیم پیغمبر(ص) نیز بر امت صلوات می فرستد  و این صلوات ما را به خدا نزدیک می کند.

محمدی لائینی به روز عرفه و اهمیت قرائت دعای عرفه نیز اشاره و بیان کرد: دهه ولایت و امامت را پیش رو داریم و قدردان خداوند متعال هستیم که ما را علی (ع) شناس قرار داده است.

وی با بیان اینکه باید شکر گذار نعمت ولایت باشیم، افزود: امام خمینی(ره) و رهبری پرچم دار ولایت هستند.توفیقات نظام در سایه ولایت حاصل شده اند.

محمدی لائینی به دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و بیان کرد: در راستای خواست ولایت فرزندان این آب و خاک به میدان دفاع آمدند و پیروز میدان شدند.

وی به جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: شرایط مملکت ما از همه کشورهای دنیا که وزرا استعفاء کردند بهتر است چرا که مردم ما صبور و امیدوار هستند و امید است به همراهی مردم از این بحران اقتصادی نیز عبور کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه ما وارث مشکلاتی هستیم که به دلیل بی توجهی به توصیه‌های رهبر انقلاب و دلبستگی به وعده‌های استکبار ایجاد شده است،‌ افزود: ملت شریف ایران اسلامی به برکت ولایت به این سطح از امیدواری دست یافتند.

خطیب عید قربان در ساری بر لزوم بزرگ شمردن نعمت غدیر تاکید کرد و گفت: همگان برای بزرگداشت عید غدیر پای کار بیایند و هر فردی به سهم خود در آذین بندی محلات فعال باشد.

توفیقات نظام زیر سایه ولایت حاصل شده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =