کد خبر : 304809
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

چرا باید بلیط اتوبوس را اینترنتی بخریم؟

چرا باید بلیط اتوبوس را اینترنتی بخریم؟

تهیه بلیط اتوبوس کاملا با گذشته فرق کرده است و دیگر نیازی نیست که برای خرید بلیط، به ترمینال مراجعه کنید و زمان خود را بیش از اندازه صرف کنید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسنپ تریپ، ما در این مطلب توضیحاتی را درباره خرید اینترنتی بلیط اتوبوس به شما خواهیم گفت و در نهایت روشی راحت برای خرید آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

خرید اینترنتی

برای خرید بلیط اتوبوس، چند روش وجود دارد. روش قدیمی و سنتی به این‌گونه است که شما می‌توانید پیش از سفر خود، به ترمینال شهرتان مراجعه کنید، سپس به دفتر یکی از شرکت‌های تعاونی بروید و برای ساعت مورد نظرتان، بلیط خریداری کنید. اما این روش ریسک‌ها و معایب مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صرف زمان بیشتر، صرف هزینه بیشتر، احتمال بدست نیاوردن بلیط و عدم توانایی مقایسه بلیط‌های موجود و خرید بلیط مورد نظر، اشاره کرد.

اما روش ساده‌تری نیز وجود دارد و آن هم خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است. شما برای این کار می‌توانید به سایتی مانند اسنپ‌تریپ مراجعه کنید. این روش مزایای مختلفی دارد. یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی، این است که شما می‌توانید بلیط‌های مختلف از شرکت‌های تعاونی مختلف را به راحتی باهم مقایسه کنید و بلیط مورد نظرتان را بر اساس آن خریداری کنید. خرید آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس شماست و محدودیت ساعتی برای خرید ندارید. در ضمن با خرید آنلاین، هم در زمان رفت و آمد خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم اگر کد تخفیفی دارید، می‌توانید وارد کنید و هزینه کمتری را برای تهیه بلیط بپردازید.

نکات مهم هنگام خرید

موقع خرید آنلاین بلیط اتوبوس، نکاتی هست که باید به آنها دقت کنید. در ابتدا حواس‌تان باشد که به درستی مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را مشخص کنید تا بلیط اشتباهی خریداری نکنید؛ زیرا در این‌صورت ممکن است برای اصلاح اطلاعات مجبور به صرف هزینه باشید. نکته بعدی این است که موقع خرید، به ترمینال مبدا و مقصد دقت کنید. زیرا این احتمال وجود دارد که اگر به ترمینال توجه نداشته باشید، به ترمینال اشتباهی بروید و از اتوبوس جا بمانید. بعد از اینکه بلیط مورد نظرتان را انتخاب کردید، اطلاعات مسافر را به دقت انتخاب کنید و اگر کد تخفیف داشتید، آن را نیز وارد نمایید.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

اگر قصد داشتید با خرید بلیط اتوبوس به شهر مورد نظرتان سفر کنید، کافیست به سایت اسنپ‌تریپ مراجعه کنید. برای اینکار، در ابتدا به بخش اتوبوس در سایت اسنپ‌تریپ رفته، مبدا و مقصد و تاریخ حرکت را مشخص کنید و دکمه‌ی جستجو را بزنید. اسنپ‌تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از بلیط‌های موجود را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این بلیط‌ها را بر اساس پایانه مبدا، پایانه مقصد، ساعت حرکت و شرکت تعاونی، فیلتر کنید و در نهایت به بلیط مورد نظرتان برسید و آن را بخرید و هزینه آن را نیز اینترنتی پرداخت کنید.

چرا باید بلیط اتوبوس را اینترنتی بخریم؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =