کد خبر : 304748
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
-

والیبال ایران چگونه اسلوونی را شکست داد؟

والیبال ایران چگونه اسلوونی را شکست داد؟

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی یکطرفه اسلوونی را شکست داد.

به گزارش عصرقائم، تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل اسلوونی توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ به سود بلندقامتان ایران به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی ۳۷ امتیاز از حمله به دست آورد درحالی که تیم ملی والیبال اسلوونی در این بخش تنها ۲۷ امتیاز کسب کرد.

در دفاع روی تور، تیم ملی والیبال ایران ۶ پوئن به دست آورد درحالی که اسلوونی تنها ۵ امتیاز از این آیتم کسب کرد.

در امتیاز مستقیم از سرویس، والیبال ایران تیم برتر میدان بود و موفق شد ۶ امتیاز مستقیم کسب کند درحالی که اسلوونی از سرویس ۴ امتیاز به دست آورد.

تیم ملی والیبال ایران در این رقابت کم اشتباه ظاهر شد و ۲۳ امتیاز از اشتباهات فردی به اسلوونی واگذار کرد درحالی که والیبال ایران از اشتباهات اسلوونی ۲۷ امتیاز به دست آورد تا ایران در این مسابقه مقتدرانه پیروز شود.

به گزارش ایسنا، والیبال ایران با این پیروزی یک گام به صعود به دور بعدی این رقابت‌ها نزدیک شد و این تیم باید در چهارمین بازی خود در هفته سوم این رقابت‌ها فردا شنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف صربستان برود. ملی پوشان والیبال ایران اکنون با شش پیروزی در رده هشتم این مسابقات قرار دارند.

والیبال ایران چگونه اسلوونی را شکست داد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + پنج =