کد خبر : 304717
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
-

رزمایش مشترک ایران با قدرت‌های جهانی نشانه عمق‌بخشی انقلاب اسلامی است

رزمایش مشترک ایران با قدرت‌های جهانی نشانه عمق‌بخشی انقلاب اسلامی است

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز رزمایش مشترک با قدرت های جهانی چون چین و روسیه در صد کیلومتری مرزهای آمریکا گرفته میشود و این عمق بخشی انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

به گزارش عصرقائم، سردار ابوالفضل شکارچی در مراسم سی و دومین یادواره شهدای روستای گزانه لاریجان آمل با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی مقابل یک کشور نبود، بلکه مقابل ابرقدرت ها بود اظهار کرد: فراز و نشیب های زیادی در این هشت سال بود، بیش از ۳۰ کشور جهان پشت خط مقدم عراق بودند، اشتباه است بگوییم جنگ ایران و عراق، بلکه جنگ جهانی علیه ایران بود.

وی با بیان اینکه انقلاب به کشورمان استقلال بخشید، عنوان کرد: رژیم شاهنشاهی برای حفظ منافع امریکا تشکیل شده بود، ولی حتی به نیروهای ایرانی اجازه نمی دانند یک پیچ از وسایل امریکایی را درست کند، از طرفی منافع ما را غارت می کردند و در عین حال مثل یک برده با ما رفتار می کرند، این ناراحت کننده است که برخی افراد نا آگاه وضعیت امروز را با رژیم شاه مقایسه می کنند در حالی که اولین دستاورد کشورمان استقلال بود و مشتی که به دهن امریکا زده شد، در حالی که هیچ کس جرات مقابله با امریکا را نداشت؛ اما با توکل بر خدا و رهبری امام اعتبار امریکا هایی ها شکست و باد این بادکنک خالی شد.

سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی ستاد کل نیرو های مسلح ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس ضررهای اقتصادی زیادی دیدیم، جوانان زیادی شهید شدند، پدران ومادران صبر و استقامت را تجربه کردند، همسران و خانواده شهدا مقاومت کردند، اینها سخت است، ولی ثمره آن این است که دیگر دستمان مثل سابق به کشورهای دیگر برای گرفتن تجهیزات دراز نیست.

وی هدف جمهوری اسلامی را عدالت اجتماعی خواند و اظهار کرد: امروز با همه خسارت های جنگ، خواب از چشم دشمنان اسلام گرفته شده است و این شعار نیست، آرمان و هدفگذاری جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی است، گاهی موریانه های رخنه می‌کنند، که به مردم کشورشان خیانت و به دشمنان خدمت می کنند.

شکارچی با تاکید اینکه ذلت تبدیل به بزرگی شد، خاطرنشان کرد: امروز رزمایش مشترک با قدرت های جهانی چون چین و روسیه در صد کیلومتری مرزهای آمریکا گرفته میشود و این عمق بخشی انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

وی دستاورد انقلاب اسلامی را اقتدار این روزهای کشورمان دانست و اظهار کرد: تهدید را از هزاران کیلومتر از مرزهای کشورمان دور کردیم و در صورت درگیری باید فروپاشی خود را ببینند و این دستاورد شهامت های شهداست و مدیریت علی وار امام و سه دهه بعد از آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برخی می خواهند این دستاوردها دیده نشود، اما این دستاوردها مختص حوزه دفاعی نیست بلکه ما قدرت ساخت یه سوزن و یا ساخت قرص را بصورت مستقل نداشتیم،  قادر نبودیم مواد اولیه سد سازی را تولید کنیم و یا پل پیشرفته بسازیم.

وی اقتدار و عزت کشورمان را  زیر سایه ایمان، هجرت و جهاد در راه خداست با مال و جان خواند و بیان کرد: مصداق ان شهدا و جانبازان هستند، ما برای هر قطره خون شهدا مدیون هستیم، هر کسی خیانت کند قابل بخشش نیست.

شکارچی ادامه داد: کسانی که از سفره بیت المال استفاده کردند و به قدرت رسیده امروز بر علیه حجاب حرف می زند و شهید والامقام و مقاومت مردم مظلوم منطقه را زیر سوال می برند، اینان پشت صحنه گرانی هستند و چوب لای چرخ اقتصاد می کنند و نمی گذارند مدیران جهانی کار کنند.

وی تشخیص حق از باطل را وظیفه تک تک افراد خواند و افزود: امروز یکی از دین های که در گردن ماست این است که حق را از باطل تشیخص دهیم؛ چرا که دشمنان سخت ناامید هستند، اما با حمله نرم تلاش می کنند جوانان از شهدا  جدا کنند آنان برا به سمت بی‌غیرتی و بی عفتی سوق دهند و به این خاطر میلیاردها دلار هزینه جنگ نرم می کنند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این هدف گذاری‌های دشمن در جنگ نرم است که به واسطه کوتاهی مسئولین فرهنگی کشور در جاهایی موفق نیز شدند.

رزمایش مشترک ایران با قدرت‌های جهانی نشانه عمق‌بخشی انقلاب اسلامی است/خواب را از چشم دشمنان اسلام گرفته‌ایم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =