کد خبر : 304712
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
-

خسارت ۵۰ میلیاردی آتش‌سوزی در شهرک صنفی مواد غذایی

خسارت ۵۰ میلیاردی آتش‌سوزی در شهرک صنفی مواد غذایی

برآورد‌های اولیه از آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی صنفی بنکداران آمل موادغذایی حدود ۵۰ میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

به گزارش عصرقائم، روح الله اسماعیلی رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: برآورد‌های اولیه از آتش سوزی گسترده پنجشنبه شب در شهرک صنعتی صنفی بنکداران موادغذایی در این شهر حدود ۵۰ میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

وی افزود: البته میزان خسارت و علت دقیق آتش‌سوزی به چند غرفه درشهرک صنعتی صنفی بنکداران مواد غذایی آمل پس از انجام تحقیقات کارشناسی به طور کامل مشخص و اعلام خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: میزان خسارت اعلام شده با توجه به حجم وارزش مواد غذایی انبارشده در سوله‌ها و همچنین تاسیساتی که درغرفه‌ها وسوله‌ها وجود داشته با اعلام نظر از سوی مالکان واعلام تقریبی است.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به اینکه اواخر ساعت‌های پایانی پنجشنبه شب آتش سوزی مهیب درشهرک صنعتی صنفی بنکداران مواد غذایی به سامانه اطلاع رسانی سازمان اطلاع داده شده بود، تصریح کرد: پس از اعلام این آتش سوزی، حدود ۲۰ نفر از مأموران چهار ایستگاه آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در محل حادثه، حاضر شدند و با عملیات‌های تخصصی مهار آتش انجام شد.

اسماعیلی ادامه داد، آتش ابتدا در دو سوله بزرگ مواد غذایی و خشکبار شعله ور شده و بخش زیادی از مواد انبار شده درسوله‌های این شهرک به طور کامل سوخت وغیرقابل استفاده شد.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع مأموران آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل درمحل شهرک، از سرایت آتش به غرفه‌های دیگر و ساختمان‌های کناری در این شهرک پیشگیری کردند، اضافه کرد: درمجموع حدود ۳ ساعت عملیات اطفای حریق دراین شهرک به طول انجامید و برای اطمینان کامل از خاموشی یک اکیپ کامل ازماموران این سازمان تا قبل ازصبح جمعه حضور واقدام‌های لکه‌گیری و مراقبتی را انجام دادند.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل یادآورشد که این سانحه تلفات جانی نداشته است.

خسارت ۵۰ میلیاردی آتش‌سوزی در شهرک صنفی مواد غذایی/علت دقیق آتش‌سوزی هنوز مشخص نشد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =