کد خبر : 304659
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

میلان قرارداد ژیرو را تمدید می‌کند

میلان قرارداد ژیرو را تمدید می‌کند

باشگاه میلان با توجه به عملکرد بسیار خوبی که مهاجم فرانسوی این تیم داشته است قصد دارد که قرارداد او را دو ساله تمدید کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از توتو میرکاتو، اولیویه ژیرو در تابستان سال قبل بود که چلسی را به مقصد میلان ترک کرد. میلان برای جذب این بازیکن فرانسوی تنها یک میلیون یورو پرداخت کرد اما یکی از بهترین خریدهای فصل سری A بود. ژیرو در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی در روسونری داشت و با زدن ۱۱ گل سهم به سزایی را در قهرمانی این تیم در سری A ایفا کرد.

اولیویه ژیرو یک سال دیگر با میلان قرارداد دارد اما این باشگاه ایتالیایی قصد دارد که قرارداد او را باتوجه به عملکرد بسیار خوبی که داشته است تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند تا مانع جدایی مجانی او شود.

توتو میرکاتو در ادامه گزارش خود نوشت: همه فکر می کردند که ژیرو در میلان نیمکت نشین شود اما آسیب دیدگی زلاتان ابراهیموویچ باعث شد این بازیکن خود را به ترکیب میلان تحمیل کند و آنقدر خوب کار کرد که اکنون به بازیکنی اصلی و محوری در تیم تبدیل شده است. سران میلان مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده اند و منتظر پاسخ نهایی او هستند.

میلان بعد از یک دهه توانست با هدایت پیولی قهرمانی در سری A  را به دست آورد و به همین خاطر سران باشگاه دوست ندارند که شاکله تیم به هم ریخته شود.

میلان قرارداد ژیرو را تمدید می‌کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =