کد خبر : 304632
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
-

دانلود قسمت ۸ سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

دانلود قسمت ۸ سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

برای دانلود قسمت ۸ سریال یاغی که پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت هشتم سریال یاغی با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم‌بها کامل و به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند. در قسمت ۸ یاغی داستان بسیار جذابی در انتظار شماست.

به گزارش عصرقائم، به نقل از راشدون، برای شما کاربران، دانلود قسمت ۸ سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی قرار داده شده است. در این سریال جذاب و باکیفیت، تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید. برای دانلود قسمت ۸ سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید.

«« دانلود قسمت ۸ سریال یاغی  »»

دانلود قسمت ۸ سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

بررسی قسمت گذشته یاغی

همه در خانه بهمن نشسته‌اند و طلا بیشتر از همه ترسیده و حالش خراب است. بهمن تمام اتفاقات رو چند باره با جاوید تکرار می‌کند، جاوید تک تک لحظاتی که اونو دید تا زمانی که قصد اسید پاشی داشت را دوباره میگه… طلا از این همه تکرار او خسته شده و رحمان هم اصرار داره که این کار صد در صد کار اسی قلکه…

جاوید سعی می کنه اونارو راضی کنه که کار اسی نیست ولی عاطفه دخالت می‌کنه و میگه این کار حتما از اسی برمیاد، حتی این چند روز جاوید اجازه نداد من تنهایی جایی برم… رحمان و بهمن هر دو جا می‌خورند که جاوید میگه اون ضعیف کشه و منم نگران عاطی بودم… رحمان بلاخره بهمن را راضی می‌کند که به سراغ اسی قلک بروند اما قبل از رفتن طلا به بهمن میگه من به عاطی و جاوید گفتم تو خودت مامور آگاهی‌ای تا به پلیس زنگ نزنند و حالا خودت یه جوری جمعش کن…  داستان سریال داره هر قسمت خیلی جذاب‌تر میشه توصیه می‌کنم همین الان از طریق لینک بالا به دانلود سریال یاغی قسمت ۸ بپردازید.

آن‌ها به گاراژ می‌روند که اسی قلک فرار می‌کنه و به داخل اتاقکش میره ولی رحمان با داد و بیداد و پایین آوردن شیشه‌های اتاقک اون و بیرون می‌کشه… بهمن چشم‌های اسی رو می‌بنده و یه میله روی پیشونیش میذاره که اون گمون می‌کنه اسلحه است و شروع به ننه من غریبم بازی در آوردن می‌کند، اسی فکر می‌کنه اونا از سر کینه جاوید باز هم سراغش اومدن و کلی عز و جز می‌کند که بهمن لوله رو از رو سر اسی بر می‌داره و علامت میده تا همه سوار ماشین شن و به رحمان میگه این اصلا تو باغ نیست و می‌روند. بعد از رفتن آن‌ها اسی از جایش بلند می‌شود، چشم‌هایش را باز می‌کند و مسیر رفتن آن‌ها را نگاه می‌کند. جاوید در مسیر بازگشت از بهمن می‌پرسد که آیا شما واقعا مامور هستید که بهمن ماشین را کناری پارک می‌کند و گذشته‌اش که از روی تشک کشتی بلند شده و وارد خلاف شده است را برای جاوید تعریف می‌کند. بهمن مستاصل می‌گوید من نمی‌تونم پلیس رو وارد این اتفاق بکنم، تبعات کارایی که کردم هنوز باهامه، سه ساله دست از خلاف بیرون کشیدم ولی هر کار خیری که انجام میدم هیچ چیز عوض نمی‌شه همچنین برای دانلود قسمت ۱۸ سریال مهمونی ایرج طهماسب اینجا کلیک کنید.

عاطی حسابی به آن‌ها مشکوک شده و خواهر برادر حسابی با هم گپ می‌زنند. بهمن گوشه‌ای نشسته و طلا هم به کنارش می‌رود، طلا اعتراف می‌کنه که این مدت یواشکی قمار می‌کرده و آخرین بار هم با یکی از مشتری‌های احسان دعوام شد، بهمن حسابی با طلا بحث می‌کند و او را به خاطر دروغایی که این مدت ازش شنیده بود را سرزنش می‌کند و در آخر ازش کل داستان دعوا رو می پرسد.

رحمان سعی می‌کنه اونو منصرف کنه ولی بهمن هنوز به فریبا امید داره و دو تایی با هم میرن اونجا… فریبا از کار کردن طفره میره و هیچ جوره جواب حرفاشون و نمیده و فقط حرف خودشو میزنه، بهمن، رحمان و راضی می‌کنه تا با فریبا حرف بزنه و از دلش دربیاره تا کارشون راه بیوفته…

بعد از چند ساعت فریبا فیلم های هک شده را بهش نشون میده و میگه بیشتر از این اگه هک کنم لو میریم، حالا ۳ تا نشونه داریم، طرف لنگ میزنه، کچله و روی گردنش جای خالکوبی داره… بهمن در حال فیلم دیدن است که طلا به کنارش می‌رود و ازش خواهش می‌کند تا دوباره به سراغشون نرفته اون شخص رو پیدا کنه ولی بهمن غیر مستقیم بهش می‌گه باید خودت طعمه بشی تا طرف بیاد سراغت و ما بتونیم بگیریمش… طلا مقاومت می‌کنه و می‌گه من هیچ وقت حاضر به انجام این کار نیستم، بهمن سعی می‌کنه خیالش و راحت کنه که موفق نمیشه و طلا عصبی‌تر از قبل به اتاقش می‌رود.

بازیگران قسمت ۸ سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی. آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…

داستان یاغی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. سریال یاغی قسمت ۸ داستان بسیار جذابی دارد.

درباره سریال یاغی قسمت ۸

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در سریال یاغی بهترین پشت‌صحنه سینما و سریال جمع هستند؛ نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و بارها مورد بازنویسی قرار گرفته است. باید بدانید که همین تیم نویسنده، تجربه نگارش فیلمنامه فیلم شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند. فیلمی که بارها مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و در پخش شبکه نمایش خانگی هم رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرد.

جمع بندی

رسانه راشدون شما را به تماشا و دانلود قسمت ۸ یاغی دعوت می‌کند و امیدواریم که از دانلود سریال یاغی قسمت هشتم رضایت داشته باشید.

دانلود قسمت ۸ سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 6 =