کد خبر : 304252
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
-

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

وزیر کشور در پیامی کسب عالی ترین نشان فدراسیون صلیب سرخ جهانی(هانری داویسون) را به رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش عصرقائم، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام دکتر “احمد وحیدی” خطاب به “پیرحسین کولیوند” به شرح زیر است:
“افتخار ایران اسلامی به وجود نیروهای کارآمد، انقلابی، مردمی و جان بر کف در بزنگاه های حساس و تاریخی کشور است که با نیتی الهی و ایمانی سرشار از عشق به خدا و انسانیت در حوادث مختلف و بحران های طبیعی و انسانی یاری بخش همنوعان خود هستند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که براساس اعلام نهادهای بین المللی از جمله پنج جمعیت فعال و پیشرو در عرصه امدادگری و نجات بخشی است؛ پیشگام و الگوی سایر جمعیت های هلال احمر در جهان امروزی است که در شرایط تحریم های ظالمانه جبهه استکبار، با همت والا و اراده ای استوار قادر به فتح قله های رفیع افتخار خدمت رسانی به مردم شده است.

بی گمان ماندگاری و نوع دوستی هلال احمر ایران، الهام گرفته از دین مبین اسلام است که پیامبر عظیم الشان (ص) می فرمایند” مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لَلْمُسْلِمینْ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم” . آموزه دین اسلام بر یاریگری و حمایت از مظلومان است و امروز هم جوانان برومند این سرزمین با ایمانی پاک و بهره گیری از چشمه زلال حق و حقیقت مکتب اسلام و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، پیشگام صیانت از حیات بشریت در حوادث مختلف درون و برون کشور هستند.

اینجانب از نزدیک شاهد حضور فعالانه جمعیت هلال احمر در حوادثی نظیر ریزش ساختمان متروپل، زلزله و سیلاب های اخیر در استان خوزستان، کرمان و هرمزگان بوده ام که بی شک، برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به مردم ثبت کرد.

به سهم خود دریافت عالی ترین نشان فدراسیون صلیب سرخ جهانی (هانری داویسون) را به یکایک فعالان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و رئیس کارآمد و انقلابی این سازمان جناب آقای دکتر کولیوند صمیمانه تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال عزتمندی افزون تر و توفیق بیشتر برای این جمعیت ارزشمند و تاثیرگذار در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی مسالت دارم.”

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 14 =