کد خبر : 304292
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
-

نشست تخصصی “تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار” برگزار می‌شود

نشست تخصصی “تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار” برگزار می‌شود

نشست تخصصی “تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار” به همت گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، نشست تخصصی تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار از سلسله نشست‌های گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، روز دوشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. دکتر اسد اسدزاده، استاد و پژوهشگر دانشگاه بُن (آلمان) درباره “نظریه‌های متاخر در تاب‌آوری با تاکید بر وضعیت ایران” و دکتر اسماعیل صالحی، دانشیار دانشکده مهندسی محیط زیست دانشگاه تهران در ارتباط با “تاب‌آوری محیطی در نمونه بافت‌های مسئله‌دار” در این برنامه سخنرانی می‌کنند. دکتر ایرج قاسمی، عضو هیات علمی پژوهشگاه نیز مدیریت این نشست تخصصی را برعهده دارد.

همچنین تجربیاتی از “تاب‌آوری در روستاهای مناطق مرزی زهک”، “تاب‌آوری در توسعه های جدید شهری (مسکن مهر)” و “تاب آوری در محلات شهری” در این نشست ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، ثبت‌نام جهت حضور در این نشست که به صورت رایگان برگزار می‌شود، الزامی است. علاقمندان برای شرکت در نشست تا پایان روز یکشنبه پنجم تیرماه با شماره ۶۶۹۵۱۵۹۳ داخلی ۳۱۵ و ۱۶۹ تماس بگیرند.

نشست تخصصی "تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار" برگزار می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − شانزده =