کد خبر : 304104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
-

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در راستای مبارزه با تخلفات صنفی ۶۵ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

به گزارش عصرقائم، یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اختیارات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به سازمان تعزیرات حکومتی، طرح مقابله با واحدهای صنفی متخلف شروع شده است.

وی افزود: هدف از این طرح این است که متخلفان فقط هزینه مالی ندهند و علاوه براعمال جزای نقدی چندین برابری، شخصیت افرادی که عامدانه تخحلف می‌کند نیز با پلمب واحد و نصب بنر مورد مجازات قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف با نصب بنرهای بزرگ پلمب می‌شود، گفت: این طرح از امروز آغاز شد و در مرحله اول سه هفته ادامه دارد.

ملکی گفت: ۶۵ واحدهای صنفی متخلف از جمله نانوایی یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نصب بنر و پارچه پلمب شدند و عمده تخلفات در زمینه کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در حوزه نانوایی‌ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گرانفرشی و احتکار را از دیگر تخلفات بیان کرد و افزود: این واحد های صنفی بدلیل تخلف کم فروشی ، گرانفروشی ، تقلب و عرضه خارج از شبکه به نصب پارچه و تعطیلی محکوم شدند

ملکی با اشاره به این که بیشتر این واحد های متخلف خبازی بودند تاکید کرد: چند واحد فروش برنج هم بدلیل تخلیط برنج ایرانی با خارجی با حکم تعزیرات به تعطیلی و نصب بنر بر سر درب واحد محکوم شدند .

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران/کم‌فروشی و تعطیلی خودسرانه در صدر تخلفات

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =