کد خبر : 304159
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
-

احساس عدم امنیت؛ معضل رژیم صهیونیستی در برابر شهروندانش

احساس عدم امنیت؛ معضل رژیم صهیونیستی در برابر شهروندانش

دو روز پیش در چند شهر بزرگ داخل فلسطین اشغالی به مدت ۵۰ دقیقه آژیرهای خطر به صدا در آمد و هزاران نفر را سراسیمه روانه پناهگاه‌ها کرد. در پی این اتفاق، تصور عموم شهروندان رژیم صهیونیستی این بوده که ایران یا گروه‌های مقاومت اقدام به حمله موشکی کرده‌اند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از نورنیوز، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در همین خصوص مدعی شده که احتمالا حمله سایبری از سوی ایران اتفاق افتاده و آژیر خطر به دلیل هک شدن سیستم کنترل به صدا درآمده است.

فارغ از چیستی و چگونگی ماجرا؛ وقوع این دست اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی که این روزها بر شدت آن نیز افزوده شده، بیش از هر چیز امنیت روانی ساکنین این مناطق را بر هم زده و موجب نارضایتی شدید آنها از دولت نفتالی بنت شده است.

منتقدین دولت بنت معتقدند این اتفاقات بیش از هر چیز متاثر از سیاست‌های شرارت‌بار تل‌آویو در منطقه و علیه محور مقاومت است که با هدف فرافکنی از مشکلات داخلی اجرا می‌شوند.

نکته آنکه؛ احساس امنیت، موضوعی کاملا روانی است و الزاما با وجود امنیت فیزیکی ایجاد نمی‌شود و به همین دلیل، هیچ‌یک از اقدامات به اصطلاح بازدارنده دولت صهیونیستی تاکنون نتوانسته این احساس را در اذهان عمومی شهروندانش ایجاد کند.

این شرایط ضمن آنکه موجب افزایش مخالفت‌های سیاسی نسبت به سیاست‌های شرارت‌آمیز دولت‌های افراطی در این رژیم شده، موج مهاجرت را نیز بر خلاف خواسته مقامات این رژیم صهیونیستی تشدید کرده است.

احساس عدم امنیت؛ معضل رژیم صهیونیستی در برابر شهروندانش 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =