کد خبر : 304014
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
-

دانلود عنکبوت به‌صورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

دانلود عنکبوت به‌صورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

دانلود عنکبوت یکی از علاقمندی‌های این روزهای علاقمندان فیلم و سینما محسوب می‌شود. عنکبوت در زمان اکران خود روی سینماهای سراسر کشور سر و صدای زیادی داشت، بنابراین گمان می‌شود آمار دانلود دینامیت نیز قابل توجه باشد. لینک‌های دانلود فیلم عنکبوت در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اعلام سبزپندار، لینک‌های دانلود عنکبوت محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، پس از حدود ۵ ماه اکران در سینماهای سراسر کشور هم‌اکنون در دسترس شما قرار دارد.

برای دانلود فیلم عنکبوت در کیفیت‌های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

«دانلود عنکبوت»

پیش از این که برای دانلود عنکبوت اقدام کنید، بهتر است با عوامل سازنده‌ی این فیلم آشنا شوید. کارگردانی فیلم عنکبوت را ابراهیم ایرج‌زاده برعهده داشته است و تهیه کنندگی آن نیز برعهده‌ی جواد نوروز بیگی بوده است.

از جمله بازیگرانی که در فیلم عنکبوت حضور دارند عبارت اند از: محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی‌نیا و… . پیش از این که برای دانلود عنکبوت اقدام کنید بهتر است این فیلم را از زوایای متفاوت مورد بررسی قرار دهیم.

دانلود عنکبوت به‌صورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

بررسی آمار فروش و دانلود فیلم عنکبوت

به طور معمول آمار تماشا، فروش و دانلود فیلم عنکبوت ممکن است نسبت به سایر فیلم‌های زمان اکرانش پایین‌تر باشد؛ چرا که معمولا فیلم‌های ژانر کمدی بازه‌ی بزرگتری از مخاطبان و علاقمندان فیلم و سینما را در برمی‌گیرد و فیلم‌های کمدی در صدر فروش گیشه‌ها قرار می‌گیرند.

اما آمار فروش گیشه عنکبوت نسبت به فیلم‌های اجتماعی قابل توجه بوده است. آمار فروش گیشه عنکبوت در سینماهای سراسر کشور ۲٬۷۴۰٬۴۱۵٬۰۰۰ تومان گزارش شده است. با توجه به آمار بالای فروش به احتمال زیاد آمار تعداد دانلود عنکبوت نیز قابل توجه خواهد بود. همان‌طور که فروش گیشه برای فیلم سازان اهمیت دارد، آمار کلیک و دانلود فیلم عنکبوت از لینک‌های دانلود فیلم سینمایی عنکبوت نیز اهمیت خاص خود را دارد. لینک‌های دانلود عنکبوت سرانجام در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

پیش از دانلود عنکبوت درباره‌ی مسیر داستانی آن بدانید

پیش از دانلود عنکبوت بهتر است بدانید که این فیلم جزء معدود آثار سینمایی ایران است که مسیر داستانی منحصر به فرد خود را دارد. مسیر داستانی این سریال در مورد یک قاتل سریالی به نام سعید حنایی ملقب به قاتل عنکبوتی است که نقش آن را محسن تنابنده بازی می‌کند.

در خلاصه داستان دانلود عنکبوت آمده است که «سعید، مردی چهل ساله و بسیار متعصب است. پس از آن که همسرش مورد آزار و مزاحمت یک راننده تاکسی قرار می‌گیرد، تصمیمش برای انتقام‌گیری او را وارد مسیری تاریک می‌کند.» هنگام دانلود عنکبوت و با مشاهده‌ی تیتراژ متوجه می‌شوید که فیلمنامه‌ی این فیلم را “اکتای براهنی” نوشته است.

قبل از دانلود عنکبوت درباره‌ی شخصیت‌پردازی آن بدانید

محسن تنابنده که نقش سعید حنایی ملقب به قاتل عنکبوتی را بازی می‌کند در واقع نقش یک قاتل سریالی را دارد و مخاطب بعد از دانلود عنکبوت و شروع به تماشای آن منتظر است تا ابعاد درونی و بیرونی قاتل سریالی را بشناسد و او را از زوایای مختلف تحلیل کند تا در نهایت بتواند انگیزه‌ها و اهداف او را درک کند؛ اما منتقدان معتقدند که شخصیت‌پردازی درستی برای سعید حنایی صورت نگرفته است و اصل ماجرا نصفه و نیمه رها شده است. همچنین قبل از دانلود عنکبوت بهتر است بدانید که ژانر این فیلم اکشن و پلیسی-معمایی می‌باشد.

پیش از دانلود فیلم سینمایی عنکبوت درباره‌ی حواشی آن بیشتر بدانید

با دانلود فیلم سینمایی عنکبوت متوجه می‌شوید که مسیر داستانی این فیلم سوژه خاصی را دنبال می‌کند که در کمتر وقت‌ها در فیلم‌های اجتماعی ایرانی دیده می‌شود و همین خاص‌بودن سوژه زمینه‌ساز  شکل‌گیری حواشی مربوط به فیلم عنکبوت بوده است. با دانلود عنکبوت همچنین می‌بینید که محتوای فیلم از نظر روانشناختی نیز معلق و ناتمام بوده است.

تغییر مسیر ناگهانی داستان مانند تصمیم سعید برای پاکسازی شهرش از زنان آسیب دیده نیز توسط مخاطب به سختی درک می‌شود و مخاطب با سوالات ذهنش که چه چیزی باعث عصبانیت و خشم سعید در برابر مردان مزاحم زنان در خیابان شده است؟

چرا برای دانلود عنکبوت اقدام کنیم؟

منتقدان بعد از تماشا و دانلود عنکبوت گفته‌اند که فضاسازی و شخصیت‌پردازی عنکبوت کامل نبوده است. به طور کلی درست است که اکران و دانلود فیلم عنکبوت با حواشی خاص خود همراه بوده است اما نکات و نقاط تمایز زیاد این فیلم باعث می‌شود تا شما برای دانلود عنکبوت اقدام کنید.

حضور محسن تنابنده به عنوان نقش اصلی و قاتل عنکبوتی به تنهایی می‌تواند دلیل برای دانلود عنکبوت و تماشای این فیلم باشد. اگر به دنبال تماشای  یک فیلم اجتماعی خاص و متفاوت ایرانی با حضور بازیگران حرفه‌ای هستید، برای دانلود فیلم سینمایی عنکبوت اقدام کنید.

رسانه‌ای برای دانلود عنکبوت و بقیه فیلم و سریال‌ها

لینک‌های دانلود عنکبوت در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نمایش خانگی در دسترس مخاطبین قرار گرفت. سبزپندار رسانه‌ای به آدرس Sabzpendar.org است و منبعی برای دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. علاوه بر دانلود عنکبوت می‌توانید برای دانلود سایر فیلم و سریال‌ها مانند دانلود سریال یاغی اقدام کنید.

دانلود عنکبوت به‌صورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =