کد خبر : 304002
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
-

تاکید رئیس جمهور بر صادق الوعد بودن دولت

تاکید رئیس جمهور بر صادق الوعد بودن دولت

رئیس جمهور در سالگرد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بار دیگر بر تحقق وعده های خود به مردم تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، یکسال پس از انتخابات ریاست جمهوری، رئیس دولت سیزدهم گفت که حضور در میان مردم را به جلسات نمادین ترجیح می دهد. او بر این اعتقاد است که رای مردم در انتخابات سال گذشته، رای به عدالت خواهی بوده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری  به  شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک رفت. او در جمع مردم ورامین درباره انتخابات سال گذشته سخن گفت و تاکید کرد که دولت او صادق الوعد است.

در ادامه اظهارات رئیس جمهور درباره انتخابات و وعده های دولت او که در جمع مردم ورامین بیان کرد را مرور می کنیم:

_ بنده تصمیم گرفتم که امروز و در اولین سالروز انتخاب دولت مردمی به جای حضور در جلسات نمادین به میان مردم بیایم و پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشم.

_ برای بنده به عنوان نماینده مردم حضور در میان این مردم و رسیدگی به آنچه مایه نگرانی و دغدغه آنان است، دلنشین‌تر از دیدارها و جلسات نمادین است.

_ (با اشاره به شرایط کرونایی کشور در زمان برگزاری انتخابات) در کنار شرایط سخت کرونایی دشمن نیز تلاش می‌کرد مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کند، اما بصیرت و هوشیاری مردم دشمن را ناکام گذاشت.

_ رأی مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رأی به اجرای عدالت بود.

_ آنچه مردم از ما خواستند، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض بود و به این عهد خود با مردم وفادار هستیم.

_ ان‌شاء الله با عمل به آنچه وعده کرده‌ایم در میدان عمل دولتی صادق‌ الوعد خواهیم بود. ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول ۴ سال وعده دولت، نیاز کشور و تصریح قانون است و باید به آن عمل کنیم.

_ به اینجا(ریاست جمهوری) آمدم تا با بسترهای فسادزا مبارزه کنم؛ وعده داده‌ایم ساختارهای فسادزا و آنچه مولد نابرابری است را اصلاح کنیم و این کار را خواهیم کرد.

_ کاری که مردم سال گذشته پای صندوق‌های رأی شروع کردند در ۲۸ خرداد پایان نیافت، بلکه این ۲۸ خرداد روز آغاز کار مردم در دولت مردمی است.

_ تأکید کردم که مانند برخی از دوره‌ها که مسئولان گرفتار حاشیه شدند و زیان آن متوجه مردم و کشور شد، مراقب باشند که گرفتار حاشیه نشوند.

تاکید رئیس جمهور بر صادق الوعد بودن دولت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 4 =