کد خبر : 303927
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
-

معاون هنری با شورای عالی مجمع انجمن خوشنویسان ایران دیدار کرد

معاون هنری با شورای عالی مجمع انجمن خوشنویسان ایران دیدار کرد

محمود سالاری ـ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ با اعضای شورای عالی مجمع انجمن خوشنویسان ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در ابتدای این دیدار صندوق‌آبادی قائم مقام و براتی مدیراجرایی انجمن خوشنویسان ایران ضمن ارائه گزارش عملکرد از نحوه فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی در سراسر کشور توسط شعب این انجمن به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در ایجاد تعامل بیشتر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسعه همکاری ها پرداختند.
همچنین در ادامه سایر اعضای حاضر در این دیدار، دغدغه‌ها و مسائل تخصصی خود در انجمن خوشنویسان را بیان کردند.

محمود سالاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دیدار بر حفظ تشکیلات رسمی و قانونی در انجمن خوشنویسان تأکید کرد و این انجمن را انجمن هویتی دانست و بر لزوم حفظ اصالت ها در آثار خوشنویسی اشاره و بر پاسداشت مقام پیشکسوتان تأکید کرد. وی همچنان با اشاره به فعالیت های این انجمن از اعلام آمادگی برای همکاری در طرح آموزش رایگان هنر، برگزاری نمایشگاه های تخصصی در مناسبت های مختلف مذهبی و برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد.

در این دیدار علی اشرف صندوق آبادی قائم مقام شورای عالی، عارف براتی مدیر اجرایی، سید حیدر موسوی عضو شورا، علی گنجی و حسن حسین نژاد بازرس انجمن خوشنویسان ایران و عزیزالله گلکار زاده حضور داشتند.

معاون هنری با شورای عالی مجمع انجمن خوشنویسان ایران دیدار کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + سیزده =