کد خبر : 303883
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
-

یخچالی: باید به ارمغانی فرصت داد

یخچالی: باید به ارمغانی فرصت داد

لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: کادر جدید کیفیت خوبی دارد، اما باید به آن‌ها فرصت داد.

به گزارش عصرقائم، بهنام یخچالی، لژیونر و ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، پس از بازی تدارکاتی با تیم ملی ب، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این‌که اولین بازی ما بود و بازیکنان هم بعد از لیگ دو ماه بازی نداشتند و سه هفته هم تمرین پرفشار را پشت سر گذاشتند، یک مقدار افت بدنی داشتیم.

او ادامه داد: این بازی برای ما خوب بود و تیم ب هم همه جوانان بااستعداد خود را که در لیگ خوب کار کرده‌اند، به کار گرفت. از نظر بدنی افت بعد تمرین داریم و بعد از چندین سال با یک کادر فنی جدید کارم می‌کنیم که همه این موضوعات تاثیرگذار است، یک مقدار زمان‌بَر است تا همانگ شویم. در مجموع اما بازی خوبی بود.

یخچالی درباره بازی با قزاقستان و سوریه نیز گفت: دو بازی سخت را داریم و کاملا از باخت‌های بد دوره‌های قبل مقابل سوریه و قزاقستان به این موضوع پی برده‌ایم. نباید تیم‌ها را دست کم گرفت و من روند فعلی را نسبت به دوره‌های قبل بهتر می‌بینم. ان‌شاءالله باخت مقابل قزاقستان را جبران کنیم و سوریه را هم شکست دهیم.

او درباره عملکرد کادر فنی جدید تیم ملی بسکتبال نیز گفت: ما شناخت چندان زیادی از آقای ارمغانی نداشتیم، از نظر شخصیتی و فنی کاملا مشخص است که نسبت به علم روز دنیا آگاهی دارند. البته زمان‌بر است تا برنامه‌های ایشان پیاده شود. رفته رفته بهتر می‌شویم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه آلمانی نیز گفت: من سال بعد هم در بوندسلیگا هستم. بعد از کاپ آسیا به آلمان می‌روم تا یک سال دیگر را در آنجا پشت سر بگذارم.

یخچالی: باید به ارمغانی فرصت داد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =