کد خبر : 303887
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
-

ارمغانی: مشکل تیم ملی بسکتبال نداشتن بازی تدارکاتی بود

ارمغانی: مشکل تیم ملی بسکتبال نداشتن بازی تدارکاتی بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تنها مشکل ما نداشتن بازی تدارکاتی بود که دلیل آن هم نداشتن زمان است.

به گزارش عصرقائم، سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از بازی دوستانه ملی‌پوشان با تیم ملی ب، گفت: از نظر من بازی خوبی انجام دادیم چرا که تیم ایران نوین نیز ثابت کرد بازیکنان جوان و بااستعداد خوبی دارد که به خوبی بسکتبال را می‌فهمند و آن را خوب بازی می‌کنند. هر دو تیم با یک سیستم مشخص کار می‌کردند و این موضوع باعث شد که کار سخت و نزدیک شود. در نیمه دوم تجربه بازیکنان تیم الف به کمک ما آمد و باعث شد نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

او ادامه داد: در این دیدار سعی کردیم به همه نفرات خود میدان دهیم و فرصت حضور در زمین داشته باشند تا برنامه‌های مدنظر خود را در زمین پیاده کرده و تاکتیک‌هایی که می‌خواستیم را مرور کنیم. در مجموع بازی خوبی بود و اگر در ادامه بتوانیم دو بازی تدارکاتی را نیز برگزار کنیم مسلما با شرایط بهتری در رقابت‌های پیش رو حضور خواهیم داشت.

او درباره بازی‌های پنجره سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ نیز گفت: این پنجره برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است چون امتیاز این پنجره را با خودمان به پنجره بعد خواهیم برد. از این گروه سه تیم راهی دور بعد انتخابی‌ها می‌شوند و مشخصا از گروه ما ایران، قزاقستان و سوریه راهی دور بعد خواهند شد. برای ما مهم است که دیگر امتیاز از دست ندهیم و قزاقستان را با بیش از ۵ امتیاز اختلاف ببریم تا در صورت مساوی شدن برد و باخت‌ها، این فاکتور به سود ما باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: ما دو بازی تدارکاتی خوب را با یکی از تیم‌های لیگ صربستان که الان در فینال مسابقات باشگاهی این کشور است، برگزار خواهیم کرد که قطعا مفید خواهد بود. از آمادگی تیم راضی هستم و امیدوارم در یک هفته آینده از نظر بدنی هم به اوج آمادگی برسیم تا نتایج خوبی را مقابل قزاقستان و سوریه کسب کنیم.

ارمغانی درباره احتمال جابه‌جایی بازیکنان حاضر در اردو، میان تیم‌های ملی الف و ب نیز گفت: ما به همین دلیل این دو تیم را با هم در اردو نگه داشته‌ایم. احتمال جابه‌جایی بازیکنان بر حسب نیاز و شرایط وجود دارد. هفته آینده با ۱۴ بازیکن به صربستان خواهیم رفت و همان ۱۴ بازیکن را هم با خودمان به قزاقستان و سوریه می‌بریم.

او درباره وضعیت اردوها نیز گفت: به نظر من فدراسیون همه تلاش خود را برای خوب برگزار شدن اردوها انجام داده است. الان بازیکنان ما در هتل المپیک هستند و سعی کرده‌ایم در بهترین زمان هم تمرینات را انجام دهیم. تنها مشکل ما کمبود بازی‌های تدارکاتی بود که دلیل آن هم نداشتن زمان بود.

ارمغانی: مشکل تیم ملی بسکتبال نداشتن بازی تدارکاتی بود
سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =