کد خبر : 303778
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
-

واکنش سرمربی قزاقستان به پیروزی مقابل دختران والیبال ایران

واکنش سرمربی قزاقستان به پیروزی مقابل دختران والیبال ایران

عادل آکنوف اشتباه در سرویس را دلیل شکست تیم ایران دانست و گفت: اگر ایران در زدن سرویس‌های خوب تداوم و ثبات داشت، می‌توانست ما را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش عصرقائم، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران و قزاقستان امروز برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان قزاقستان سه بر صفر پیروز شد.

عادل آکنوف، سرمربی قزاقستان پس از پیروزی تیم خود گفت: ایران خیلی تیم خوبی است و ما قبل از این بازی، سعی کردیم آنالیزش کنیم. بازی‌های مرحله مقدماتی این تیم را تماشا کردیم‌ و خوشحالیم که این امروز برنده شدیم. از آنجابی که می‌دانستیم ایران قوی است با آمادگی کامل آمدیم و یک برنامه جداگانه برای این مسابقه داشتیم.

او در مورد اینکه بازیکنان تیمش اختلاف ۶ امتیازی با ایران در ست اول را جبران کردند، گفت: بازیکنانم قبل از بازی کمی استرس داشتند و انگار در ست اول روحیه خود را از دست داده بودند اما اواسط ست خود را پیدا کردند و کار تیمی خوبی انجام دادند. اوایل ست به دلیل استرس در دریافت دچار مشکل شده بودیم.

سرمربی قزاقستان در مورد بازیکنان ایران گفت: ایران بازیکنان خوب و قد بلندی دارد. امروز هم خیلی خوب کار کردند. ست اول هم خیلی خوب سرویس زدند اما در ادامه سرویس‌هایشان به اشتباه ختم شد. اگر ایران در زدن سرویس‌های خوب تداوم و ثبات داشت، می‌توانست ما را تحت فشار قرار دهد و ما به مشکل برمی‌خوردیم. فکر می‌کنم این یک نکته مهم در شکست امروز ایران بود.

او در مورد آخرین دیدار این تیم که مقابل برنده بازی چین‌تایپه و ازبکستان برگزار می‌شود، گفت: فکر می‌کنم چین‌تایپه به دلیل تجربه بین‌المللی بیشتر پیروز شود. از آنجایی که در دور مقدماتی مقابل تایپه شکست خورده‌ایم امیدواریم دوباره روبروی این تیم قرار بگیریم تا بتوانیم انتقام بگیریم.

واکنش سرمربی قزاقستان به پیروزی مقابل دختران والیبال ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + نوزده =