کد خبر : 303735
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
-

گفت و گوی زلنسکی با دانشجویان

گفت و گوی زلنسکی با دانشجویان

رئیس جمهور اوکراین در بخشی از جدیدترین سخنرانی خود، تعدادی از دانشگاه‌های حوزه بریتانیا و دانشجویان آن را خطاب قرار داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی‌بی‌سی، ولادیمر زلنسکی در سخنرانی جدید خود که توسط “اتحادیه دانشجویان اوکراین” (USU) ساماندهی شده بود، در مورد نیاز به حمایت بین‌المللی از اوکراین صحبت کرد و تخریب‌های اخیر روسیه را با بمباران شهر کاونتری توسط نازی‌ها مقایسه کرد.

برخی از دانشجویان حاضر در این سخنرانی مجازی نیز این فرصت را پیدا کردند که سؤالاتی را از رئیس جمهور اوکراین بپرسند. بسیاری از سؤالات در رابطه با بازسازی اوکراین پس از جنگ بود.

دانشگاه‌هایی که در این جلسه شرکت کردند، شامل بیرمنگام، کمبریج، دانشگاه سیتی لندن، کاونتری، گلاسکو، منچستر، آکسفورد و کالج دانشگاهی لندن بودند.

در اوایل سال جاری بود که دانشجویان انجمن‌های اوکراینی در دانشگاه‌های بریتانیا برای تشکیل “USU” به آن پیوستند و زلنسکی نیز با اعضای این اتحادیه گفت‌وگو کرد.

“پاول پیمکین” دانشجوی ۲۰ ساله‌ای که رئیس انجمن دانشگاه کاونتری اوکراین است، از رئیس جمهور کشورش در رابطه با جذب کارآفرینان و شرکت‌های نوپا برای کمک به بازسازی این کشور درخواست‌هایی مطرح کرد.

این دانشجو گفت: زلنسکی می‌داند که دانشجویان، آینده‌ساز کشور هستند. من می‌دانم که بسیاری از کشورهای دوست ما، به اوکراین در بازسازی‌ها و بهبود ویرانی‌های جنگ کمک خواهند کرد.

گفت و گوی زلنسکی با دانشجویان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 9 =