کد خبر : 303629
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
-

دیدار سفیر کشورمان در بلغارستان با تیم ملی پاراتکواندو

دیدار سفیر کشورمان در بلغارستان با تیم ملی پاراتکواندو

سفیر کشورمان در بلغارستان امروز با سرپرست، کادر فنی و اعضای تیم ملی پاراتکواندو کشورمان اعزامی به مسابقات پاراگرندپری صوفیا دیدار کرد.

به گزارش عصرقائم، سید محمد جواد رسولی سفیر کشورمان در این دیدار که با ضیافت ناهار به افتخار تیم ملی کشورمان همراه بود ضمن تبریک عملکرد خوب تیم ملی در این دوره از مسابقات، پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی مسئلت کرد.
سفیر کشورمان ضمن اشاره به همکاری های خوب شکل گرفته در زمینه ورزشی میان ایران و بلغارستان به خصوص در رشته ورزشی تکواندو و امضا یادداشت تفاهم همکاری میان فدراسیون های تکواندو دو کشور، آمادگی سفارت جهت زمینه سازی برپایی اردوهای مشترک میان تیم های ملی دو کشور را اعلام داشت.
در پایان مراسم هدایای به رسم یادبود از سوی سفیر کشورمان تقدیم اعضا و کادرفنی تیم ملی کشورمان شد.
سرپرست و کادر فنی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در این دیدار از مساعدت و همکاری خوب سفارت کشورمان با تیم ملی قدردانی کردند.
شایان ذکر است رقابت‌های پاراگرندپری صوفیا با حضور ۸۵ تکواندوکار از ۲۳ کشور برگزار شد و تیم ملی پاراتکواندو ایران توسط علیرضا بخت و سعید صادقیانپور صاحب ۲ نشان ارزشمند طلا و برنز شد.
در پایان این رقابت ها در بخش آقایان، تیم ترکیه با تعداد نفرات بالای ۲۰ تکواندوکار و همچنین تیم‌ پرجمعیت برزیل عناوین اول و دوم‌ تیمی را به دست آوردند و تیم‌ملی پاراتکواندو ایران با ۲ نماینده در بخش آقایان که هر دو صاحب عنوان شدند، مقام سوم را به خود اختصاص داد.

دیدار سفیر کشورمان در بلغارستان با تیم ملی پاراتکواندو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + نوزده =