کد خبر : 303657
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
-

حذف شاگردان مهدوی‌کیا از آسیا با توقف مقابل ازبکستان

حذف شاگردان مهدوی‌کیا از آسیا با توقف مقابل ازبکستان

شاگردان مهدی مهدوی کیا با تساوی مقابل ازبکستان، نتوانستند از گروه خود صعود کنند و از مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا کنار رفتند.

به گزارش عصرقائم، در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، شاگردان مهدوی مهدوی کیا در تیم ملی فوتبال امید از ساعت ۲۱:۳۰ مقابل ازبکستان (میزبان مسابقات) قرار گرفت و با تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد تا امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعد پایان یابد.

در این بازی ابتدا ازبکستان در نیمه اول به گل نخست دست یافت اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶۲ آریا یوسفی برای ایران گلزنی کرد و امیدهای تیم ملی را برای پیروزی و صعود زنده نگه داشت که گل دوم و پیروزی بخش ایران به ثمر نرسید.

شاگردان مهدوی کیا با کسب این تساوی، دو امتیازی شدند و در رتبه سوم قرار گرفتند و از صعود به مرحله حذفی این رقابت ها بازماندند.

در جدول رده بندی این گروه، ازبکستان با ۷ امتیاز و ترکمنستان با ۲ امتیازبه عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله بعد شدند و ایران با ۲ امتیاز و قطر هم با ۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند.

تیم ملی ایران در بازی نخست مقابل قطر با تساوی یک بر یک متوقف شد. سپس در بازی دوم خود بعد از ۱۰ نفره شدن، با حساب ۲ بر یک مقابل ترکمنستان شکست خورد تا کارش سخت شود و در بازی نهایی مقابل ازبکستان راهی از پیش نبرد و با تساوی یک بر یک مقابل ازبکستان تن به تساوی داد.

حذف شاگردان مهدوی‌کیا از آسیا با توقف مقابل ازبکستان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =