کد خبر : 303495
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

تاخیر در گشایش تالار مرکزی ساری خسارت‌بار است

تاخیر در گشایش تالار مرکزی ساری خسارت‌بار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاخیر در گشایش تالار مرکزی ساری را خسارت بار دانست.

به گزارش عصرقائم، حسین جوادی در بازدید از تالار مرکزی ساری تاخیر در گشایش این طرح بزرگ فرهنگی هنری در مرکز استان را خسارت بار  دانست.

‌وی افزود: عملیات اجرایی طرح تالار مرکزی ساری با زیر بنای ۱۲ هزارو ۹۶۷  متر مربع  از  محل اعتبارات ملی  توسط وزارت ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۶ آغاز شد. که این تالار  در بخش های ساختمانی و تاسیساتی دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

جوادی با بیان اینکه عملیات اجرایی آگوستیک سالن های سه گانه (سالن آمفی تئاتر ؛ سالن سینما؛ سالن موسیقی یا کودکان و نوجوانان) در حال  انجام است گفت:
سقف سازه فضا کار،  نیاز مند به پوشش چادر است که در نشست  با برکت رئیس اداره نظارت بر  طرح های عمرانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، قول مساعد برای  انعقاد قرارداد پوشش سقف سازه فضا کار و تکمیل مابقی عملیات را داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل تالار مرکزی ساری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به ترتیب به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و  ۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ موجب به بهره برداری رسیدن طرح تالار مرکزی می شود.

وی افزود: این اداره کل تلاش می کند تا عملیات تکمیل این طرح ، بزودی انجام و  این مکان مورد استفاده اهالی فرهنگ و هنر استان و شهرستان ساری قرار گیرد.

تاخیر در گشایش تالار مرکزی ساری خسارت‌بار است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =