کد خبر : 303331
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

برقراری «حقوق قانون کار» و «بیمه» برای امدادگران هلال احمر از شهریور

برقراری «حقوق قانون کار» و «بیمه» برای امدادگران هلال احمر از شهریور

رئیس جمعیت هلال‌احمر از حل مشکلات موجود در وضعیت درآمدی، معیشتی و بیمه سنوات امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ابتدای شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش عصرقائم، پیرحسین کولیوند با بیان اینکه از شهریور ماه وضعیت درآمدی، معیشتی  و به ویژه بیمه سنوات امدادگران حل خواهد شد، درباره  درصد افزایش میزان حقوق امدادگران جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: علی‌القائده به  این قانع شده‌ایم که حداقل قانون کار را به آنها پرداخت کنند و بیمه هم شوند تا پپشتوانه اجتماعی برای خانواده‌ها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی به‌وجود آمده با سازمان برنامه ‌و بودجه کشور امدادگران جمعیت هلال‌احمر از حداقل حقوق برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: از این تاریخ مباحث مربوط به بیمه و سنوات امدادگران نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه امدادگران یکی از مهمترین سرمایه‌های هلال‌احمر هستند، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در هر شرایطی با وجود خطرات زیاد، برای نجات هموطنان، جان خودشان را به خطر می‌اندازند و وظیفه ما این است که حداقل برای معیشت این افراد تلاش کنیم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر کشور، قبل از این اقدام ۱۲ هزار امدادگر جمعیت هلال‌احمر بدون بیمه و حقوق مصوب مشغول به کار بودند.

برقراری «حقوق قانون کار» و «بیمه» برای امدادگران هلال احمر از شهریور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + پنج =