کد خبر : 303258
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
-

دستیار و نماینده ویژه استاندار مازندران:

هفته آینده بذرپاشی چمن ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود

هفته آینده بذرپاشی چمن ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود

دستیار و نماینده ویژه استاندار مازندران در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر از بذرپاشی چمن تا اواسط هفته آینده خبرداد.

به گزارش عصرقائم، احمدثلاثی در نشست پیگیری پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر ضمن  گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، اظهار کرد: ابتدا از زحمات مدیران ورزش و جوانان مازندران، مسولین شهرستانی قائم‌شهر، پیمانکاران و اصحاب رسانه که تا این لحظه برای پروژه شهید وطنی تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه پروژه در مراحل حساس خود قرار گرفته است، افزود: در پایان کار قرار گرفتیم و تا اواسط هفته آینده زمین برای بذرپاشی باید اماده شود تا چمن برای بازی‌های فصل آینده برسد،

دستیار و نماینده ویژه استاندار مازندران تصریح کرد: در اولین فرصت پمپاژ و دبی اب باید بررسی شود تا بعد در زمان بذر پاشی مشکل آب نداشته باشیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: پروژه شهید وطنی در چند جبهه در حال پیگیری است و پیمانکاران با ترک‌تشریفات انتخاب می‌شوند تا از لحاظ فنی و زمان بندی درست در حال اجرای کار قرار بگیرند.

ثلاثی تصریح کرد: تاکید میکنیم در حوزه فنی و کیفیت باید نظارت کامل داشته باشند و با حضور همکاران به درستی صورت بگیرد و زمان بندی که تاکید ماست نباید باعث شود از کیفیت کاسته شود و مشاورین باید به جدیت کار را نظارت کنند و با حضور مهندسین کار بلدخیالمان راحت است.

وی با بیان اینکه نباید در مرحله پایانی سرعت باعث شود تا از کیفیت چشم پوشی شود، بیان کرد: کار بای تا ۱۵ تیر به اتمام برسد و طبق صحبت‌های حاضرین درجلسه برای اواسط هفته اینده بذرپاشی صورت می‌گیرد و باید با همکاری همه دستگاه ها وسازمان ها این پروژه در زمان خود بصورت کامل به اتمام برسد.

مشاور عالی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برآوردهای مالی و زمانی باید در همه حوزه ها بصورت دقیق انجام شود و اگر دستگاه یا سازمانی همکاری نمی کنند اعلام کنید تا پیگیری شود.

این مسوول تصریح کرد: دستور رییس جمهور و استاندار است که این پروژه تا ۱۵ تیر ماه باید به اتمام برسد تا فصل بعد نساجی مازندران با حضور تماشاگرانش در خانه بازی های خود را انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =