کد خبر : 303206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

اعزام ۴۰ هزار زائر خانه خدا از ۱۶ فرودگاه در ایام حج

اعزام ۴۰ هزار زائر خانه خدا از ۱۶ فرودگاه در ایام حج

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام ۳۹ هزار و ۶۲۰ زائرخانه خدا از ١۶ فرودگاه کشور به سرزمین وحی از تاریخ ۲۲ خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از وزارت راه و شهر‌سازی، غلامرضا رستمیان درباره جزئیات اعزام حجاج به سرزمین وحی در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: اکنون ۱۶ فرودگاه به‌صورت قطعی درخصوص اعزام زائران به عربستان انتخاب شده است و اعزام از فرودگاه همدان در دست بررسی است که در روزهای آینده تعیین تکلیف و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به فرودگاه‌های اعزام‌کننده حجاج گفت: فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و شیراز آماده پذیرش و اعزام زائران خانه خدا به عربستان هستند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: نخستین پروازهای زائرین از تاریخ ۲۲ خردادماه از شهرهای تهران و کرمان و تبریز به عربستان برقرار می‌شود.
رستمیان در مورد بازگشت حجاج به کشور گفت: طی ۱۷ روز از تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ تا هفتم مردادماه به بازگشت حجاج اختصاص خواهد داشت.

وی یادآور شد: کلیه پروازهای حج سال ۱۴۰۱ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران‌ایر) انجام خواهد شد. مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، گرگان و تبریز بیشترین تعداد پرواز، اعزام و پذیرش زائر را عهده‌دار هستند.

اعزام ۴۰ هزار زائر خانه خدا از ۱۶ فرودگاه در ایام حج

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − چهار =