کد خبر : 303089
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
-

نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه شمالی، سوادکوه، سیمرغ و جویبار:

مسیر توسعه روستاها به درستی پیش می‌رود/بودجه ۶ هزار میلیاردی برای روستاهای مازندران در سال جدید

مسیر توسعه روستاها به درستی پیش می‌رود/بودجه ۶ هزار میلیاردی برای روستاهای مازندران در سال جدید

نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه شمالی، سوادکوه، سیمرغ و جویبار، گفت: من بعنوان یک کارشناس که بیش از ۵۰ کشور خارجی را سفر کردم، گام به گام در توسعه به درستی پیش می‌رویم و از کشورهای دیگر چیزی کم نداریم.

به گزارش عصر قائم، کمال علیپور خنکداری در برنامه میزخدمت روستای فلورد سوادکوه ضمن تسلیت بمناسبت حادثه جانکاه ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: مردم سالاری دینی از برکات نطام جمهوری اسلامی ایران است که  اکنون مسولین پاسخگوی مردم هستند.

وی به سخنان رهبری درمورد جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: امید را باید در دل مردم تازه کنیم چراکه در انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام شده است ولی متاسفانه توسط رسانه های دشمن کوچک نشان داده می‌شود و مردم را ناامید می‌کنند و برخی ها ندانسته بر آن تاکید می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی شدیدترین تحریم ها را در این سال ها تحمل کرده است ولی با این اوصاف پیشرفت خوبی داشتیم و اکنون شاهد آبادی در روستاها هستیم.

نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه شمالی، سوادکوه، سیمرغ و جویبار تصریح کرد: با توجه به همه فشارها و تحریم جمهوری اسلامی اکنون در سدسازی‌ و پل‌سازی حرف اول دنیا را میزنیم و جزو کشورهای برتر در پرتاب ماهواره و موشک و نانوتکنولوژی هستیم که به برکت جمهوری اسلامی تحولات عظیمی رخ داده است‌ که باید این دست از موفقیت ها را به مردم اعلام کنیم.

علیپور خنکداری با اشاره به پیشرفت قابل قبول انقلاب اسلامی بیان کرد: من بعنوان یک کارشناس که بیش از ۵۰ کشور خارجی را سفر کردم، گام به گام در توسعه به درستی پیش می‌رویم و از کشورهای دیگر چیزی کم نداریم.

وی به بودجه ۱۶۰ میلیاردی سوادکوه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سوادکوه سال گذشته به غیر از بودجه ملی ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار داشته است که سرانه بودجه  هر نفر ۳ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان است یعنی بیشتر از میانگین سرمایه کشوری که باید برای توسعه شهرستان هزینه می‌شد و شاهد برخی اتفاقات مثبت در این منطقه بودیم.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: متاسفانه طبق اعلام شورای روستاها سرانه دهیاری ها پایین است که باید اصلاح شود و ما پیگیری میکنیم تا بودجه و سهم اهالی روستاهای سوادکوه به درستی تخصیص پیدا کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پل پل‌سفید ۶۰۰ میلیارد تومن بودجه گذاشته شده تا ظرف ۳ سال انجام شود و این یک کار بزرگی است که از بودجه ملی توانستیم برای پیشرفت این منطقه جذب کنیم.

علیپور خنکداری به اشتغال‌زایی در سوادکوه اشاره کرد و گفت: طی رایزنی های صورت گرفته توسط بنده و دکتر مرادیان ۲ کارخانه بزرگ برای مردم سوادکوه آوردیم تا ۲هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گیرد و ۵هزار نفر اشتغال ایجاد شود که باید دستگاه های منابع طبیعی و محیط زیست پای کار بیایند تا کار بزرگ اجرا شود و تا مردم این پیشرفت و اقدام را مشاهده کنند.

وی به خواسته های برخی اعضای شوراهای روستا اشاره کرد و افزود: کمبود آرد چه خواسته ای است که از نماینده طلب می‌کنید، این معضلات رو باید فرماندار پیگیر شود و با یک زنگ حل کند، چراکه در کشور آرد کم نیست و مشکل کمبودی غلات وجود ندارد و نباید به شیطنت های رسانه ای دشمن توجه کنیم، دولت وظیفه دارد مشکل کمبود نهاد دامی و این مسائل را برطرف کند و با نگاهی که به رئیس جمهور داریم قطعا می‌تواند این مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه شمالی، سوادکوه، سیمرغ و جویبار تصریح کرد: اتفاقات خوبی در حال اجراست و نیاز به صبوری دارد که کمی تحمل کنیم تا مشکلات کشور بصورت کامل برطرف شود.

این مسوول بیان کرد: ۳۲ هزار میلیارد تومان برای روستاهای کشور پول گذاشتیم که سهم مازندران ۶هزار میلیاردتومان است و فرمانداری ها و بخشداری ها باید برای جذب این اعتبارها تلاش کنند، برای تولید و اشتغال زایی با یک سامانه در ظرف یک روز کد یکتا می‌آید تا مشکلی برای اشتغال زایی بوجود نیاید و در بروکراسی اداری گیر نکند و سقف ۵۰۰ میلیون تومانی برای تسهیلات روستایی و اشتغال‌زایی بودجه گذاشتیم که باید برای جذب این اعتبار بزرگ تلاش کنید و بگیرید.

علیپور خطاب به مردم خاطرنشان کرد: فرماندار و نماینده ها را به کار بکشید تا پروژه های سرمایه گذاری و اشتعال زایی را افتتاح کنند، مدیران دستگاه‌ها باید از پشت میز بیرون بیایند تا بروند در روستاها و کف کار مشکلات مردم را برطرف کنند تا خواسته‌های کوچک مردم بدون تقاضا برطرف شود دلیلی ندارد بخشدار به یک روستا نرفته باشد، واقعا این سنگین است و قابل باور نیست، پس بخشدار کارش چیست برای همین کار منتصب شده تا به روستاها سربزند و مشکل مردم را برطرف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 8 =