کد خبر : 302821
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
-

پیام رئیس‌جمهور لبنان در عید مقاومت و آزادسازی

پیام رئیس‌جمهور لبنان در عید مقاومت و آزادسازی

رئیس‌جمهور لبنان در سخنانی به مناسبت عید “مقاومت و آزادسازی” در این کشور گفت، یکپارچگی صفوف به تنهایی قادر به نجات لبنان است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روسیا الیوم، میشل عون، رئیس جمهور لبنان در توییتر خود نوشت: در سالگرد آزادسازی، ما یک بار دیگر در اراده مردم خود تامل می‌کنیم که زمین را زیر پای اشغالگران به لرزه در آورند.

وی افزود: تنها یکپارچگی صفوف، سلطه دشمن و ابزارهای نظامی آن را در هم کوبید و این وحدت به تنهایی امروز قادر است لبنان را نجات دهد.

لبنانی‌ها هرساله ۲۵ مه «مقاومت و آزادسازی» را جشن می‌گیرند که تاریخ گریختن ارتش صهیونیستی از اکثر سرزمین‌های لبنانی است که در سال ۱۹۷۸ اشغال کرد.

فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویری را از جشن‌های بیست و دومین سالگرد آزادسازی لبنان که در ۲۵ مه ۲۰۰۰ رخ داد، منتشر و نسبت به اخراج اشغالگران از خاک لبنان ابراز غرور و سربلندی کردند.

در همین راستا، عباس ابراهیم، مدیر کل اداره امنیت عمومی لبنان با اشاره به نهادینه شدن معادله راهبردی جدید در این کشور با آزادسازی لبنان و ممانعت این کشور از تحقق اهداف توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی، خواستار آمادگی همیشگی برای شرکت در نبردهای امنیتی در برابر تجاوزات اطلاعاتی اسرائیل شد که امنیت ملی و حاکمیت لبنان را نقض می‌کند.

مدیرکل امنیت لبنان با اشاره به اینکه مرحله بعدی مملو از مخاطرات نظامی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: علیرغم پایبندی لبنان به مفاد قطعنامه ۱۷۰۱، حملات و تحریکات اسرائیل تقریبا هر روز تکرار می‌شود و خطرناک‌ترین آن تداوم مانورهای جنگی دشمن برای شبیه سازی جنگ علیه لبنان است.

پیام رئیس‌جمهور لبنان در عید مقاومت و آزادسازی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =