کد خبر : 302782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
-

دشمن روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

دشمن روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن جرأت قدعلم کردن ندارد، گفت: دشمن روز به روز به نابودی نزدیک تر و ضعیف‌تر می‌شود.

به گزارش عصرقائم، امیر دریادار شهرام ایرانی در یادواره شهدای هفت روستای نوشهر با بیان اینکه شهدا مردانه به میدان آمدند و جان و بهترین هدیه زندگی را در طبق اخلاص گداشتند، افزود: آنچه امروز افتخار این کشتی پرصلابت در دنیای ناصللابت و پرتلاطم جریان دارد زیرا مردم ایران مردانه ایستادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی و فتح خرمشهر با اظهار اینکه خرمشهر یعنی تمام ایران و ایران یعنی خرمشهر افزود: خون‌هایی که در خرمشهر ریخته شد، از گوشه و کنار ایران اسلامی بود که در آنجا اهدا شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان این حرف و پیام شهدا، اقتدار بوده است، گفت: خون‌های ریخته شده در خرمشهر از سر سفره‌های ایرانی و مردپرور ایران اسلامی بود و هنوز این مسیر ادامه دارد و فتح خرمشهر تمام مناسبات را برهم ریخت و همه از جمله ارتشی، سپاهی و مردم در کنار هم بودند و همه با همدیگر حرف اقتدار را زدند.

دریادار ایرانی بامحکوم کردن ترور سرهنگ پاسدار خدایی گفت: این نشان می‌دهد که دشمنان هنوز نفهمیدند ایران زمین کجاست و ایرانی‌ها چه کسانی هستند.

وی با اشاره به تقدیم دو شهید در سانحه نیروهای هوایی گفت: این کهکشان همواره ستاره از آن خارج می‌شود و سفره‌ای که در کشور پهن است همواره جوشش دارد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مولا و ولی انقلاب همواره نسبت به نفوذ هشدار داده‌اند، گفت: دشمن تلاش دارد سفره ما ایرانی‌ها را جمع کند زیرا می‌داند از این سفره سرباز پرورش داده می‌شود و شاهد آن هستیم امروز دشمن به جان خودش افتاده است.

امیر ایرانی با اظهار اینکه طی ۳۷۰ سال گذشته دشمنان بارها با خودشان جنگیدند، گفت: این چشم آبی‌ها سال‌ها است که با خود می‌جنگند و ببینم در یمن، لبنان، سوریه و غیره چه می‌گذرد و دشمن قصد دارد سفره‌ها را جمع کند اما غافل است و خداوند چشم و دلشان را کور کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌هایی که می‌دهیم ارزشی است و به عنوان ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی و مردم غیور ایران زمین در جهان مطرح است، گفت: اگر امروز دشمن همرزم ما را ترور کند فقط قصد خودنمایی دارد و فکر می‌کند ما دو هزار کیلومتر آن طرف را رها می‌کنیم و می بریم درحالی که این گونه نیست و با ترور هر رزمنده، رزمندگان دیگری می آیند و امروز دهه نودی ها قد علم می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت را وصیت و سفارش اول شهدا ذکر کرد و گفت: توصیه دیگر آنان این است که ما از ریشه علوی هستیم و مازندران قهرمان شهدای زیادی را تقدیم کرده است و گوشه گوشه این کشور یک کهکشان بزرگی است.

امیر ایرانی با عنوان اینکه هرجا ایرانی است، پرچم کشور بالا است، غفلت را سبب بروز نفوذ دانست و گفت: دشمن از غفلت استفاده می‌کند و نیش می‌زند اما نیش دشمن را با ذوالفقار پاسخ می‌دهیم و دشمن این مسئله را می‌داند.

وی با اظهار اینکه هزاران کانال در فضای مجازی درست شد تا جوانان ما را از سفره انقلاب و نظام بردارند، گفت: غفلت سبب نفوذ می‌شود ولی باید بدانیم که سلاح ما همان سلاح شهیدان و رمز ما همان رمز یاعلی، یا مهدی و یا زهرا (س) است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام دغدغه همرزمان ما این است که دل مولا آرام و راضی باشد و تجهیزات و سلاح ما همان سلاح شهیدان است و هنوز رمز عملیات‌های ما همانند دفاع مقدس است و این رمزها راهگشاست.

امیر ایرانی با اظهار اینکه ایران زمین شهدای زیادی را تقدیم کرده است، گفت: اگر احساس شود حرم و حریم دچار توطئه و تهدید است از قبل سربازان محکم ایستاده‌اند و پرچم در دستشان قرار دارد.

وی با اشاره به دست و پنجه نرم کردن با آمریکایی‌ها در دریا افزود: ما ریشه داریم و پشت سرما کوه‌های ایران قرار دارد و لرزش دشمنان ناشی از آن است که جایگاهی و ریشه‌ای ندارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: دشمنان پشت تفنگ می‌لرزند زیرا اطمینانی ندارند و کسی پشتیبان آنها نیست و اگر امروز در اوج اقتدار ایستادیم به برکت خون شهیدان است و در همه عرصه‌ها ورود کردیم و حرف برای گفتن داریم و پرچم ایران با اقتدار در گوشه دریاها به اهتزاز درمی آید.

وی با اظهار اینکه دشمن با آنکه نزدیک شده ولی جرأت قدعلم کردن ندارد، ادامه داد: دشمن دانه دانه گل‌های ما را می چیند و باید هوشیار باشیم زیرا دشمن فقط یک سلاح به نام فضای مجازی و رسانه دارد و سلاح‌های دیگرش معنایی ندارد.

امیر دریادار ایرانی بابیان اینکه سلاح رسانه دارای آفتی است که همه را درگیر کرده است، افزود: ما در حوزه رسانه ضعیف عمل کردیم و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از معلمان خواست تا برگی از وصیت نامه شهیدان را در صبحگاه مدارس بخوانند و گفت: تمام دانشگاه ما این شهیدان است و انتقال این ارزش‌ها سبب می‌شود تا از گزندها درامان باشیم.

دشمن روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود/ایران امروز در اوج اقتدار ایستاده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =