کد خبر : 302673
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
-

ميزبانی از ۲ شهيد گمنام در مياندورود همزمان با حماسه سوم خرداد

ميزبانی از ۲ شهيد گمنام در مياندورود همزمان با حماسه سوم خرداد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود از ميزباني دو شهيد گمنام دفاع مقدس همزمان با حماسه سوم خرداد خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جواد کردان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد، آزادسازي خرمشهر از دست دژخيمان زمان، شهرستان مياندورود ميزبان دو شهيد گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وي بيان کرد: با استقبال مردم مياندورود از حضور اين دو شهيد خوشنام و پيشنهادات زيادي که از سوي مردم روستاهاي مختلف به ما داده شد در نهايت تصميم گرفته شد اين دو شهيد در شهرهاي سورک و طبقده و روستاهاي چمازتبه، دارابکلا، قندارخيل مياندورود نيز حضور پيدا کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود خاطرنشان کرد: ابتدا مراسم زيارت عاشورا با حضور دو شهيد خوشنام در ساعت ۸ صبح در حسينيه سپاه شهرستان مياندورود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار مي‌شود و سپس در ساعت ۹ در دلمرز و ۹:۳۰ در چمازتپه و ساعت ۱۰ صبح در شهر طبقده حضور خواهند يافت و مراسم گراميداشت سوم خرداد با حضور اين دو شهيد خوشنام برگزار خواهد شد.

کردان تصريح کرد: در ادامه حضور اين دو شهيد خوشنام در مياندورود مراسمي در روستاي دارابکلا در ساعت ۱۲:۳۰ در روستاي قندارخيل از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد و سپس ساعت ۱۷ در ميدان امام حسين ع سورک در جوار سه شهيد خوشنام حضور پيدا خواهند کرد.

وي در پايان گفت: امروز ما بيشتر از هر زمان ديگري به شهدا نيازمند و امينت و آرامش امروز خود را مديون خون اين شهدا هستيم و مردم ولايتمدار و شهيدپرور مياندورود با استقبال خود از اين دو شهيد خوشنام دوباره با آرمان‌هاي شهدا تجديد عهد مي‌کنند.

ميزبانی از 2 شهيد گمنام در مياندورود همزمان با حماسه سوم خرداد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − نه =