کد خبر : 302391
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

انتخاب “نسیم‌شهر” به عنوان نمونه مطالعاتی کاهش آسیبهای اجتماعی کشور

انتخاب “نسیم‌شهر” به عنوان نمونه مطالعاتی کاهش آسیبهای اجتماعی کشور

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم تکمیل زیر ساخت‌های شهرستان‌های جدیدالتاسیس در استان تهران از تعیین نسیم شهر در شهرستان بهارستان به عنوان نمونه مطالعاتی توسعه شهری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علاالدین ازوجی در گفت‌وگو ، گفت: در استان تهران، شهرستانهای جدید التاسیس همانند بهارستان از زیر ساخت های لازم برخوردار نیستند و در زمره شهرستان‌های محروم قرار می گیرند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز موظف به رفع نیازها در  چارچوب مقررات خواهد بود.

وی افزود: در برنامه هفتم توسعه کشور، تقویت زیر ساخت‌های اداری شهرستان‌های جدید مد نظر است که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین خواهد شد. در همین راستا نسیم شهر در شهرستان بهارستان به عنوان نمونه مطالعاتی در سطح کشور برای توسعه شهری و کاهش آسیب اجتماعی تعیین شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد: بی تردید ایجاد زیر ساخت ها توسط دولت، ضروری است اما بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این مسیر نقش بسزایی دارد؛ در حقیقت حضور بخش خصوصی برای رونق تولید و تکمیل زنجیره اقتصادی لازم خواهد بود.

ازوجی تاکید کرد: بخش خصوصی با تقویت حوزه‌های آموزش، بازاریابی و فنی می تواند شهرستان بهارستان را به قطب صنعت محصولات چوبی و پوشاک کشور تبدیل کند. در حال حاضر تخصیص اعتبارات جدید عمرانی منوط به بهره برداری طرح‌ها تا پایان سال جاری خواهد بود تا مردم از منافع این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات شهرستان بهارستان اعتبارات بخش‌های بهزیستی، ورزش، آموزش، نیروی انتظامی، کشاورزی، فرهنگ، آب و فاضلاب بررسی و تخصیص داده خواهد شد.

انتخاب "نسیم‌شهر" به عنوان نمونه مطالعاتی کاهش آسیبهای اجتماعی  کشور

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 11 =