کد خبر : 302314
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
-

دبیرکل انتفاضه فلسطین: کسی در غرب حاضر نیست هزینه بقای اسرائیل را بپردازد

دبیرکل انتفاضه فلسطین: کسی در غرب حاضر نیست هزینه بقای اسرائیل را بپردازد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین با بیان اینکه زوال اسرائیل مثل روز روشن است، تصریح کرد: کسی در غرب حاضر نیست هزینه بقای اسرائیل را که در حال نابودی است، بپردازد.

به گزارش عصرقائم، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین طی سخنانی در همایشی به مناسبت «یوم‌النکبه» (سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی) اظهار داشت: امروز در سالروز نکبة دور هم جمع شدیم. پس از جنگ جهانی دوم که آتش جنگ فروکش کرد جمعی زورمدار و قلدر که خود را پیروز می‌دانستند آن تاریخ را نقطه عطفی در نظر گرفتند که معادلاتی را برای جهان بنویسند و بر همین اساس برای تسخیر “هارتلند” چنین تصمیم گرفتند که در این قلب زمین، نطفه‌ای شوم و آلوده به نام “اسرائیل” را زرع کردند. انگلیس قرن‌های ۱۶ و ۱۹ ابرقدرت به شمار می‌رفت اما آمریکا وقتی ابرقدرت شد که توانست همه مصالح و منافع خاورمیانه را در اختیار خود بگیرد و برای همین اسرائیل را بر این منطقه گماشتند.

وی افزود: در آن روز جهان چند صد میلیونی مسلمان به دو قسمت تقسیم می‌شد. یکی آگاهی سیاسی و دیگر قدرت سیاسی اما کسی نبود که آن را سازماندهی کند. اما اکنون این جمعیت بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون مسلمان را شامل می‌شود که اکثر سرزمین‌ها از آفریقا و آمریکای لاتین را در بر می‌گیرند که احساس کردند به کرامت آنها توهین شده و باید به پا خیزند.

ابطحی همچنین بیان کرد: تلاش شومی که آمریکا و انگلیس در حمایت از صهیونیست‌ها دنبال می‌کردند نتیجه داشت و از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۲ اشغال لبنان را مطرح کردند که سازمان آزادیبخش فلسطین گفت خودش فلسطین را آزاد می‌کند و شاخه زیتون دست رئیس سازمان دادند که از این کشور به آن کشور به دنبال راه‌حل می‌گشت. در سال ۱۹۸۲ وقتی اسرائیل به لبنان حمله کرد تلاش داشت تا گام دیگری را برای تحقق هدفش از نیل تا فرات بردارد اما غافل از این بودند که امام (ره) این جبهه را برگرداند و حزب‌الله در داخل فلسطین و جنبش‌هایی مانند حماس و جهاد با قرآن، اسلحه به دست گرفتند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین افزود: ما به دنبال نظام جهانی واحد هستیم، ۱۴۰۰ سال است که به دنبال آن می‌گردیم. نظمی که ابعاد گسترده‌ای داشته باشد. بعد از ارتحال امام (ره) خیلی‌ها تصور کردند که داستان تمام شد اما اینگونه نبود. ما به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری این راه را ادامه دادیم.

وی در ادامه با اشاره به ترور خبرنگار الجزیره گفت: “شیرین” دختر وهب است. من شیرین را وقتی پیدا کردم که در سفر شام راهبی سر حسین را راز و نیاز کرد و معطر ساخت. شیرین دختر آن راهب است. اگر صهیونیست‌ها چند دهه قبل تلاش کرده و دنبال جنگ دجال بودند امروز مسیحیت فهمیده است چه کسی دجال است. شیرین دختر حاج قاسم سلیمانی است که وقتی به سوریه و عراق رسید آزادسازی کلیسا را از مساجد مقدم دانست.

ابطحی در ادامه با اشاره به اظهارات مقامات صهیونیست مبنی بر اینکه دهه هشتم عمر این رژیم نفرین شده است، گفت: اکنون دیگر بحث ۲۰ سال و ۲۵ سال نیست. زوال اسرائیل مثل روز روشن است. هیچ کسی در غرب حاضر نیست بهای بقای رژیم صهیونیستی را که چیزی جز زوال ندارد، بپردازد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم که شاهد پایان صهیونیست‌ها و آزادی فلسطین از بحر تا نهر باشیم و نماز آزادی قدس را بخوانیم.

دبیرکل انتفاضه فلسطین: کسی در غرب حاضر نیست هزینه بقای اسرائیل را بپردازد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 12 =