کد خبر : 302288
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
-

دانلود فصل ۶ قسمت ۴ جوکر ( فینال با ترافیک رایگان نیم بها)

دانلود فصل ۶ قسمت ۴ جوکر ( فینال با ترافیک رایگان نیم بها)

دانلود قانونی فصل ششم قسمت چهارم سریال جوکر را آماده کرده ایم که در ادامه می‌توانید به دانلود فصل ۶ قسمت ۴ جوکر کامل با ترافیک رایگان نیم بها با لینک مستقیم و کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از حلال دانلود، فینال جوکر فصل ۶ قسمت ۴ به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری که پرمخاطب ترین سریال این روزها هست و مخاطبین بسیار زیادی دارد. پنج فصل اول به اتمام رسید. و الان جوکر فصل ۶ قسمت ۴ فینال و نفرات برتر فصول گذشته در دو فصل پنج قسمتی با یکدیگر رقابت می کنند که قهرمان و برنده مشخص شود. که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل ششم قسمت چهارم فینال بپردازید.

دانلود فصل 6 قسمت 4 جوکر ( فینال با ترافیک رایگان نیم بها)

برای دانلود جوکر فصل ۶ قسمت ۴ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

« دانلود جوکر فصل ۶ ششم قسمت ۴ چهارم فینال »

دانلود فصل 6 قسمت 4 جوکر ( فینال با ترافیک رایگان نیم بها)

بازیگران فینال جوکر فصل ششم قسمت چهارم

فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند برگزار شده‌اند. هر کدام از این دو فصل ویژه، در پنج قسمت منتشر خواهند شد.

  1. هومن حاجی‌عبداللهی
  2. محمدرضا علیمردانی
  3. بیژن بنفشه‌خواه
  4. یوسف تیموری
  5. شهرام قائدی
  6. عباس جمشیدی
  7. ایمان صفا
  8. سهیل مستجابیان
  9. رضا شفیعی‌جم

بیوگرافی ایمان صفا در جوکر فصل ۶ قسمت ۴

ایمان صفا (زادهٔ ۱ دی ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد؛ سپس سال ۱۳۸۷ در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به بازیگری پرداخت و استعدادش را نشان داد. وی با بازی در سریال نیسان آبی منوچهر هادی و حضور در جوکر به محبوبیت رسید. در ادامه به آنالیز ایمان صفا در جوکر فصل ۶ قسمت ۴ فینال می پردازیم.

آنالیز حضور و بازی ایمان صفا

چطور می‌خنداند؟

در قسمت اول که مشارکت چندانی نداشت اما در قسمت دوم فعال‌تر شد. عباس جمشیدی‌فر به دنبال موفقیت صفا در ایفای نقش مار، هنگام تقسیم نقش، او را یک مار خوش‌ خط‌وخال معرفی کرد و از او خواست باز هم بلند شود و نیش بزند؛ موقعیتی که هربار مثل بار اول خنده‌دار است. ماجرای گردو خریدن پدربزرگش هم می‌توانست جو بامزه‌ای ایجاد کند اما به خاطر مداخله‌های یوسف تیموری به جایی نرسید.

در قسمت سوم تلاش چندانی برای خنداندن نکرد اما در جوکرتایم یوسف تیموری، رضا شفیعی‌جم او را به پوست لوبیاسبز و پشت خارون شبیه دانست و این شباهت نزدیک بود کار دست خیلی‌ها بدهد.

چطور نمی‌خندد؟

صفا هم جزو شرکت‌کننده‌هایی است که خنده در کارش نیست.

صفا هم جزو شرکت‌کننده‌هایی است که خنده در کارش نیست. با این حال در قسمت سوم، بدون اینکه حواسش باشد وقتی یوسف عکس توی گوشی را نشان این و آن میداد لبخند زد و کارت زرد گرفت.

رئالیتی شو و مسابقه فینال جوکر فصل ۶ قسمت ۴

برنامه جوکر تازه ترین رئالیتی شو ایرانی است که بومی سازی شده یک برنامه خارجی با نام LOL توسط احسان علیخانی و فیلیمو هست. شرکت کنندگان جوکر باید بقیه را بخندانند اما خودشان نخندند و همین مسأله باعث خلق شدن کلی لحظات بامزه و خنده دار شده. اما جوکر آیا یک کپی خوب هست و یا پتانسیل های از دست رفته درونش هست؟ در این ویدیو به این مسأله میپردازیم. در واقع رئالیتی شو جوکر یک ایده جهانی را بومی‌سازی کرده و مخاطبین بسیاری زیادی را جذب کرده است.

رسانه حلال دانلود برای شما دانلود قسمت چهارم فینال جوکر فصل ششم را آماده کرده است. امیدوارم از تماشا و دانلود جوکر فصل ۶ قسمت ۴ رضایت داشته باشید.

دانلود فصل 6 قسمت 4 جوکر ( فینال با ترافیک رایگان نیم بها)

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =