کد خبر : 302300
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
-

اصولی: برکناری عزیزی خادم قانونی بود

اصولی: برکناری عزیزی خادم قانونی بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید جلسه هیات‌رئیسه این فدراسیون قانونی و رسمی برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، احسان  اصولی پس از جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه هیات‌ رئیسه بر اساس قوانین اساس نامه فدراسیون فوتبال به شکل رسمی برگزار شد و حجم زیادی از موضوعات مختلف در دستور کار قرار گرفت و مصوباتی این جلسه داشت. هوادارن فوتبال و مردم عزیز دغدغه‌هایی دارند و نگران هستند برخی حواشی مدیریتی تاثیر منفی بر امور جاری تیم ملی بگذارد. خیالتان راحت که کارها با قدرت انجام می‌شود و ما خادم مردم هستیم.

وی افزود: جلسه  در فضایی دوستانه برگزار شد و مصوبات متعددی در موضوعات مختلف داشت. بحث بودجه مصوب و مسائل مالی داشت. سال مالی ما در ۳۱ خرداد تمام می‌شود و ما باید از یک مرداد بودجه مصوب داشته باشیم. جزئیات این موضوع باید به تصویب مجمع برسد. وقتی تصویب شد خدمت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بحث‌های دیگر داشتیم که مربوط به آماده‌سازی تیم‌ها است. کار با قدرت ادامه دارد. در تدارکات تیم ملی دغدغه داشیم و بحث لباس تیم‌ها هم مطرح بود و امروز گزارشی در این زمینه داده شد و به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد. بحث بازی با کانادا هم مطرح شد و فدراسیون پیگیر است تا بازی دومی را هم در کانادا برگزار کند. این یک روالی است که الان نمی‌توانیم نام تیم دوم را بگوییم چون ممکن است نشود و هنوز قطعی نیست. بحثی هم درباره تیم ملی فوتسال داشتیم که یک پیشنهاد از تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه داشتیم که این موضوع هم مطرح شد و پاسخ آن داده شد.

او ادامه داد: ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و هیچ دخالی در کار آن‌ها نداریم. چیزی که وجود دارد این است که به هر حال این رای صادر شده است. این یک بحث حقوقی مفصلی خواهد داشت و از ابعاد محتلف موضوع مورد سنجش قرار می‌گیرد. نامه رسما به دبیرکل فدراسیون ابلاغ شده و در این خصوص جلسات لازم برگزار می‌شود. این یک موضوع حقوقی است که ابعاد مختلفش باید مورد بحث قرار بگیرد و نهایتا در این خصوص تصمیم گرفته شود.

اصولی همچنین گفت: آیین نامه خیلی روشن است و می‌گوید وقتی در کمیته اخلاق رای صادر می‌شود، حتی اگر تجدید نظرخواهی انجام شود، قابلیت اجرا دارد. در آرای کمیته اخلاص تصریح می‌شود که آن فرد نمی‌تواند هیچ فعالیت فوتبالی داشته باشد و در جلسه‌ای شرکت کند.

او درباره حضور آنلاین شهره موسوی و وضعیت ادامه همکاری‌اش گفت: این شرایط در اساسنامه پیش بینی شده و بر همین اساس در جلسات حضور دارند و جلسه به رسمیت رسیده است.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره اظهارنظر عزیزی خادم در رابطه با برکناری غیرقانونی او گفت: ما معتقدیم طبق اساسنامه عمل کردیم و نامه‌ای از رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم و در آن نامه می‌گوید فرآیند انتخاب میرشاد ماجدی براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال بوده و این انتخاب را تایید کردند. ما هم همه چیز را رعایت کردیم.

او درباره امکان تغییر مجمع گفت: این یک موضوع حقوقی است و از ابعاد مختلف باید بررسی شود. در این رابطه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اصولی درباره میزبان پیش روی لیگ قهرمانان آسیا و نامه هیات فوتبال اصفهان برای به دست آوردن این میزبانی گفت: این نامه به کمیته فوتسال ابلاغ نشد و در حوزه اجرایی بوده است. کسانی که مسئولیت این حوزه را به عهده داشتند باید پاسخگو باشند و ما در جریان این موضوع قرار نداریم.

او همچنین درباره جلسه هیات رییسه گفت: بخشی از دستورات جلسه فردا و پس فردا، امروز مطرح شد وتوافقاتی داشتیم. براساس آیین نامه مصوبه فدراسیون مبنی بر این‌که بخشی از اعضا درخواست دهند تا دستوراتی اضافه شود، این کار انجام شد اما تصمیم گیری‌ نهایی‌اش با سرپرست فدراسیون خواهد بود.

اصولی اضافه کرد: هیچ دخالتی در بحث آرای قضایی و ارکان مستقل فدراسیون نداریم و تابع تصمیات هستیم.

اصولی درباره احتمال لغو شدن یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی، بیان کرد: همه تلاش‌های فدراسیون این است که در بهترین حالت با بهترین تعداد و بهترین مکان برگزار شود. یک سری غوامل تاثیرگذار در این راه وجود دارد. ۵۰ درصد قضیه رضایت ما است و ما تمام تلاش خود را در تمامی بخش‌های فدراسیون انجام می‌دهیم. ماجدی، خودش پای کار آماده و این قضیه را برعهده گرفته است و امیدواریم انتظاراتی که بالاترین بحث فنی را برای تیم ملی انجام می‌دهد، انجام دهیم. ما یک بحث پرواز را به عنوان هزینه رفت و برگشت داریم که برعهده فدراسیون است و رقمی هم قرار است برای دیدار با کانادا پرداخت شود که امیدواریم این اتفاق صورت بگیرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت هیات رییسه از کامرانی‌فر، عنوان کرد: من نباید در خصوص ارکان قضایی توضیح دهم. هیات رییسه شکایتی نداشته و ارکان قضایی به این نتیجه رسیده که بررسی کند و حکمی بدهد. ما در این خصوص کمترین دخالتی نکردیم.

اصولی: برکناری عزیزی خادم قانونی بود/ به دنبال دو بازی در کانادا هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − سه =