کد خبر : 302304
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
-

ابوشریف: مقاومت مردم فلسطین در مواجهه با رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود

ابوشریف: مقاومت مردم فلسطین در مواجهه با رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطرنشان کرد: به هیچ وجه حاکمیت اسرائیل بر هر وجب از خاک فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسیم.

به گزارش عصرقائم، ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در همایش “صبح پیروزی فلسطین نزدیک است” اظهار داشت: اشغال سرزمین فلسطین از سال ۱۹۴۸ آغاز نشد بلکه از سال ۱۹۱۷ پس از اشغال فلسطین توسط انگلیسی‌ها انجام شد و بعد از صدور اعلامیه بالفور، زمینه ساز تشکیل رژیم صهیونیستی فراهم آمد.

وی تصریح کرد: اشغال فلسطین یک اشغال ساده نبود؛ انگلیسی‌ها نیروهای زیادی را به این سرزمین آوردند و از قدرت بیش از حدی استفاده کردند و نهایتا منجر شد که یهودیان از سایر کشورها به فلسطین آیند، انگلیسی‌ها جنایت‌های زیادی را علیه مردم فلسطین انجام دادند و سیاست‌های تروریستی را علیه مردم فلسطین به کار بردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اشاره به سیاست‌های صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین بیان کرد: مردم فلسطین علی‌رغم تمام جنایت‌هایی که اسرائیل انجام داد به مقاومت خود ادامه می‌دهند و این مساله شامل مرور زمان نمی‌شود، در واقع مقاومت مردم فلسطین در مواجهه با رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود.

ابوشریف: مقاومت مردم فلسطین در مواجهه با رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود

ابوشریف با بیان این که آمریکا و انگلیس نیز از سیاست‌های رژیم صهیونیستی حمایت کردند، اظهار داشت: اخیرا هم شاهد هستیم در ترور “شیرین ابوعاقله” خبرنگار الجزیره هم حتی رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند بلکه به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های این رژیم هستند. اگر شیرین ابو عاقله فرد دیگری و در یک کشور دیگر بود همین غربی‌ها چه سر و صداهایی به راه می‌انداختند.

وی یادآور شد: خبرنگاران زیادی طی این سال‌ها به شهادت رسیده‌اند اما حتی یک شکایت مطرح نشده، ما غرب را مسئول تاریخی این جنایت می‌دانیم. این اقدام جنایت تاریخی علیه بشریت بود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: برخی کشورهای عربی به دنبال عادی سازی با رژیم صهیونیستی هستند، کشورهایی که در این راستا گام برداشتند، راهی مخالف راه دین خدا می‌روند.

ابوشریف خاطرنشان کرد: پس از ۷۴ سال از اشغال فلسطین تاکید می‌کنم به هیچ عنوان حاکمیت رژیم صهیونیستی را بر هر وجب از خاک فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسیم، قدس قلب فلسطین است. مردم فلسطین به راه مقاومت ادامه می‌دهند.

ابوشریف: مقاومت مردم فلسطین در مواجهه با رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =