کد خبر : 302122
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
-

تارتار: ذوب آهن تیم پوست کلفتی است

تارتار: ذوب آهن تیم پوست کلفتی است

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش خیلی پوست کلفت است که با وجود این همه اشتباه داوری، هم‌چنان در جایگاه خوبی قرار دارد.

به گزارش عصرقائم، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور که فردا در اصفهان برگزار می‌شود گفت: جا دارد به تیم ترک زبان کشورمان خوشامد بگویم. من سابقه بازی در این شهر را دارم و می‌دانم شهر فوتبال دوستی است. تراکتور در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و در سه بازی گذشته، ۷ امتیاز کسب کرده است. از نظر روحی شرایط این تیم بهتر شده است. کار سختی داریم اما با دیداری که هفته قبل داشتیم، بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده‌اند و تمرینات خوبی انجام دادیم.  اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به کسب رده هفتم جدول امیدوار شویم. با بازیکنان هم صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم. اگر انرژی خوبی صرف کنیم و هواداران هم در ورزشگاه باشند و انرژی مضاعفی به ما دهند، می‌توانیم امیدوار باشیم در پایان فصل جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

او در واکنش به این که ذوب آهن در فصل جاری هیچ بردی را کسب نکرده اما هفته گذشته مقابل پرسپولیس نمایش دلچسبی ارائه کرد، گفت: بردی نداشتیم اما بازی‌های خوبی به نماش گذاشتیم. دو باختی که داشتیم، مشخص شد که در حق ما اجحاف شده و می‌توانستیم برنده بازی شویم و یا حداقل مساوی را به دست آوریم. امسال از ناحیه داوری واقعا صدمه خوردیم. ما تیم پوست کلفتی هستیم. با این همه اشتباه داوری، در این منطقه از جدول هستیم و این نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط محرومان و مصدومان تیمش گفت: محرومی نداریم اما پورعلی مصدوم است که امیدواریم از اواسط این هفته به ما ملحق شود.

تارتار درباره فرصت‌سوزی‌های تیمش در دیدار با ذوب آهن گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته است. خودم هم پیش بینی می‌کردم که فراز و نشیب زیادی داشته باشیم. مهم این است که کیفیت بازی ما مناسب است. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند، نگرانی ندارد. امیدواریم فرصت‌های از دست رفته در هفته گذشته را جبران کنیم.

وی درباره این‌که ظاهرا فصل آینده هم با ذوب آهن همکاری خواهد کرد گفت: من بارها جواب دادم و از باشگاه تشکر کردم که به ما اعتماد دارند. صحبت‌هایی درباره سال آینده شده است. خودم هم خیلی راغب هستم و باعث افتخارم است که در یک تیم بزرگ به نام ذوب آهن فعالیت کنم. باید به گونه‌ای باشد که سال آینده پیشرفت کنیم و باشگاه هم دنبال همین هدف است.

سرمربی ذوب آهن در پایان ابراز امیدواری کرد که بازی خوبی مقابل تراکتور انجام دهند و به سه امتیاز این دیدار دست یابند.

تارتار: ذوب آهن تیم پوست کلفتی است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =