کد خبر : 301990
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
-

طاهری: ایجاد هویت مستقل برای کسب و کارهای مجازی ضروری است

طاهری: ایجاد هویت مستقل برای کسب و کارهای مجازی ضروری است

یک عضو هیات رییسه فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد حاکمیت حمایت از کسب و کارها در فضای مجازی است گفت که ایجاد هویت مستقل برای کسب و کارهای مجازی باعث ایجاد شفافیت در فضای مجازی و دسترسی های آسان و همچنین رفع بخش زیادی از مشکلات می شود.

به گزارش عصرقائم، مصطفی طاهری در گفت و گو ، با اشاره به تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه و تقویت اتحادیه های کسب و کار مجازی در کشور گفت: ما از ایجاد هویت مستقل برای نوع کسب و کارهای مجازی حمایت می کنیم چون اساسا رویکرد حاکمیت حمایت از کسب و کارها در فضای مجازی است.

به گفته وی، کسب و کارهای مجازی با فراز و نشیب هایی مواجه بوده اند که دلیل آن بی قانونی و نحوه اجرای نادرست قانون توسط دستگاه متولی است لذا باید سازوکارها به گونه ای تعیین شود که کسب وکار در یک فضای شفاف و سالم انجام شود؛ موضوعی که به کمک دولت و صاحبان مشاغل نیاز دارد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: در این بین برخی مقاومت ها نسبت به اجرای طرح های دولت برای حمایت از کسب و کارهای مجازی وجود دارد که در نهایت به نفع صاحبان مشاغل نیست نمونه آن را می توان موضوع اینماد دید.لازم است که ذی نفعان و حاکمیت برای دستیابی به بهره وری بیشتر به تفاهم برسند.

طاهری با بیان اینکه با هویت بخشی به مشاغل فضای مجازی موافقم گفت که این راهکاری برای ایجاد شفافیت در فضای مجازی و دسترسی های آسان است؛ ایجاد انسجام در اتحادیه ها می تواند بخش زیادی از مشکلات موجود را برطرف کند.

طاهری: ایجاد هویت مستقل برای کسب و کارهای مجازی ضروری است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهار =