کد خبر : 301911
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
-

دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است

دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمن در این روزها با اطلاعات نادرست و فرافکنی در رسانه‌ها به دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام سیدمظاهر حسینی در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان و ۳۲ شهید جاویدالاثر شهرستان نور با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مصلی الغدیر شهر نور شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به قرآن کریم و شکرگزاری در برابر خداوند اظهار کرد: یکی از عوامل دوری انسان از خداوند شاکر نبودن است و هر کسی شکرگزارنباشد دین ندارد و به مقصد نمی رسد.

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: شهدا با شکرگزاری به مقصد رسیدند و از حداقل امکانات استفاده بهینه کردند و شهادت مرگ تاجرانه است که شهید در آن سود می برد.

حسینی با اشاره به اینکه دعا و سجده سبب  نزدیکی انسان به خداوند است، افزود: انسانی که نماز نمی‌خواند از لطف خداوند محروم است و نماز واقعی انسان را از فحشا و منکر دور می کند و سبب صعود انسان است.

وی خاطرنشان کرد: شیطان امید و نورانیت را از انسان می‌گیرد و شرط اول دوری از شیطان توجه قلبی به نماز است.

حسینی بیان کرد: هنر شهدا شناسایی دوست و دشمن است و در زندگی سردار دلها این تفکیک کاملا مشخص است.

وی با اشاره به اینکه هر انسانی به اندازه ادبش قیمت دارد، اظهارکرد: شیطان همواره در کمین است تا انسان را گمراه کند و جهاد اکبر و اصغر انسان را به خداوند نزدیک می‌کند که در جهاد اکبر که جهاد با نفس است هر کسی در هر پست و مقامی بسیجی، سپاهی، روحانی، مسئول، و … آزمایش می‌شود.

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: یک لحظه غفلت و غرور می تواند سبب لغزش و انحراف از صراط مستقیم شود و انسان را در دام شیطان گرفتار کند.

وی با اشاره به جهاد تبیین خاطرنشان کرد: دشمن در این روزها با اطلاعات نادرست و فرافکنی در رسانه‌ها به دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است تا با اهداف شوم خود برسد و مهمترین وظیفه ما این است تا در این زمینه روشنگری کنیم و جهاد تبیین به معنای گره‌گشایی است.

حسینی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت را می‌پذیرند باید پاسخگو باشند، افزود: اگر می‌خواهیم به ارزش شهدا پی ببریم باید دشمن را خوب بشناسیم و هدف دشمن این بود که تمام جنایت‌های وحشیانه داعش در کشورهای دیگر را در ایران اجرایی کند و عاقل کسی است که دشمن را در جایش بزند نه اینکه داخل خانه خود منتظر حمله دشمن بماند.

امام جمعه شهرستان نور نیز با اشاره به ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت و کربلای خان‌طومان گفت: اردیبهشت به جریان مقاومت تبدیل شد و داعشی‌های خبیث و سردمداران کفر را در آن سوی مرزها به خاک و خون ذلت نشاند.

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی اظهار کرد: راهی که شهدا پیمودند در حقیقت امنیت، آرامش و آسایش را به ارمغان آوردند و هرکسی رسالتی را دنبال می‌کند و شهدا در این مسیر نورانی جهاد و مبارزه را انتخاب کردند و پای آن ایستادند.

امام جمعه شهرستان نور گفت: هر کسی در رسالت خود باید تلاش کنند تا مجاهدت، غیرت،مردانگی و راه و رسم مبارزه را سرلوحه کار خود قرار دهد و به نیازمندان توجه کند.

وی افزود: مبارزین و مجاهدین و مدافعین حرم  با حضور خود در آن سوی مرزها افول قدرت پوشالی استکبار جهانی و آمریکا را عینیت بخشیدند و در کربلای سوریه، عراق و خان‌طومان حماسه آفریدند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: داعش این جریان فاسد و انحرافی موساد و سازمان سیا و جریان صهیونیستی بین الملل در رأس  آن آمریکا که افراد خون آشامی را پرورش دادند ۹۰درصد کشور سوریه و بیش از ۶۰ درصد کشور عراق را اشغال کردند.

وی بیان کرد: داعشی‌ها جنایت‌های وحشیانه کردند و فرزندان را جلوی چشم پدر مادر گردن زدند و … اما مجاهدان و جوانان غیرتمند این مرز و بوم که تربیت شده دین اسلام، مکتب حسین و ولایت هستند در آن سوی مرزها کربلا آفریدند.

امام جمعه نور با اشاره به ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت و کربلای خان‌طومان اظهار‌کرد: اردیبهشت به جریان مقاومت تبدیل شد و داعشی‌های خبیث و سردمداران کفر را در آن سوی مرزها به خاک و خون ذلت نشاند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران و کنگره شهدای استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خان طومان اظهارکرد: شهدای خان طومان را در اردیبهشت مقاومت به نام استان مازندران می‌شناسند و یاد شهدای خان طومان این روزها حال و هوای خاصی در استان مازندران برپا کرد.

حسین محمودی با اشاره به اینکه در اردیبهشت مقاومت برنامه‌ها و مراسم مختلفی در شهرهای مازندران برگزار می‌شود، افزود: شهدا بهترین الگو و اسوه در جامعه هستند و یادواره شهدا بهترین فرصت است تا این الگوها را به نسل جدید معرفی کنیم.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران و کنگره شهدای استان با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد : بهترین راه ارتباط با قشر جوان معرفی و الگوبرداری از شهدا است که از میان جوانان با گام نهادن در راه شهید کربلا و ولایتمداری به شهادت رسیدند.

محمودی مهمترین پیام این برنامه را صبر و استقامت و ایثار نام برد و افزود: باید فرهنگ سازی را از بستر خانواده آغاز و به نسل جدید منتقل کرد.

وی با اشاره به غرفه فرهنگی برای کودکان در کنار این مراسم بیان کرد: فرهنگ سازی باید از زمان مهد کودک صورت بگیرد تا در ذهن و فکر کودکان نهادینه و به نسل‌های آینده منتقل شود و گسترش کار فرهنگی برای کودکان یک امر ضروری است.

فرماندار نور نیزدر خصوص یادواره شهدا اظهارکرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا آبیاری شد و به حیات خود ادامه می دهد و فرهنگ ایثار و شهادت با یادواره‌ها، برپایی اردوهای راهیان نور، آثار شهدا و … است که پا بر جا می‌ماند.

احمد توکلی گفت: امنیت جامعه را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و یادواره شهدا حرکت ارزشمند در راستای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آینده است.

فرماندارشهرستان نورخاطرنشان‌کرد: قیام حق علیه باطل همواره ادامه دارد و امروز دشمن می‌خواهد با جنگ نرم در افکار مردم به ویژه جوانان نفوذ کند.

این مسئول افزود: جوانان و نسل جدید در جنگ نرم باید با آگاهی کامل، آماده مبارزه با دشمنان در این میدان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز اظهارکرد: یادواره شهدای خان طومان و ۳۲ شهید مفقودالاثر با همت ستاد یادواره شهدای شهرستان به ویژه بسیجیان، پاسداران، اداره صمت، بسیج اصناف،  اتحادیه و…،حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان و مسئولان در مصلی الغدیر نور برگزار شد.

نعمت اسدی با اشاره به اینکه یادواره شهدا تداعی‌کننده ایثار شهادت و ولایت مداری است، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌کنند روحیه مقاومت و شهادت طلبی جوان را تضعیف کنند و وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا درس گرفتن از شهیدان است تا با الگوبرداری در جامعه به اهداف آنها عمل کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =