کد خبر : 301775
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
-

تشکیل گروه درآمدها و تجهیز مالی برای حل معضلات شهرستانهای تهران

تشکیل گروه درآمدها و تجهیز مالی برای حل معضلات شهرستانهای تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تاکید بر اینکه برای حل معضلات شهرستان‌های استان تهران نیازمند تامین درآمد و منابع مالی با بهره گیری از ظرفیت‌های شهرستانی هستیم افزود: برای تبیین نقش راه تامین درآمدها در سطح استان تهران در درون سازمان مدیریت استان، گروه درآمدها و تجهیز مالی تشکیل خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، علاالدین ازوجی در گفت‌وگو ، در تشریح تامین منابع مالی برای حل مشکلات و معضلات شهرستانهای استان تهران گفت: با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم در حال حاضر تصویر کلی از نمای شهرستانهای استان تهران در حوزه‌های مختلف به ویژه معضلات و مشکلات آنها به دست آمده است که نشان دهنده اشتراک شهرستان‌ها در برخی مشکلات بود و برای برخی موضوعات موردی در شهرستان‌ها نیز متناسب با منطق کارشناسی باید برنامه ریزی انجام شود.

وی افزود: بی تردید برای استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل‌های استان تهران در بحث تامین مالی پروژه‌ها باید اقدام ویژه‌ای صورت می گرفت؛ در همین راستا گروهی با نام درآمدها و تجهیز مالی در سازمان تشکیل خواهد شد تا این بحث را به صورت اختصاصی پیگیری کنند و بتوانند برای تامین مالی هر شهرستان نقشه‌ای ارائه دهند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم در هر شهرستان بعضی به منظور فرآوری و صنایع تولیدی شکل بگیرد و فعال شود؛ برای مثال در شهرستان دماوند که در زمینه تولید عسل در استان فعال است باید مرکز فرآوری و تولید ژل رویال با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شود تا این شهرستان در نقطه ‌قوت خود صاحب اقتصاد شود و این پتانسیل به اشتغال در شهرستان منتهی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به لزوم شناسایی پروژه‌های کلیدی سطح شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: پروژه‌های کارا و اثرگذار در زندگی و معیشت مردم هر منطقه باید شناسایی و در راستای اجرای آن اقدامات لازم انجام شود. قطعا برای رفع برخی مشکلات سطح استان تهران منابع مالی استانی جوابگو نیست و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور باید برای این پروژه‌ها منابع ملی در نظر گرفته شود.

تشکیل گروه درآمدها و تجهیز مالی برای حل معضلات شهرستانهای تهران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − چهار =