کد خبر : 301629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
-

کلیدواژه #اردیبهشت_مقاومت ترند توییتر فارسی شد

کلیدواژه #اردیبهشت_مقاومت ترند توییتر فارسی شد

کلید واژه #اردیبهشت_مقاومت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهدای خان طومان توسط کاربران انقلابی استان مازندران ترند برتر توییتر فارسی است.

به گزارش عصرقائم، بار دیگر صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر می‌شود از ابراز همدردی با خانواده شهدای مازندرانی و مدافع حرم که این روزها داغدار عزیزانشان شده‌اند.

بار دیگر بخشی از تاریخ حماسه این دیار برجسته‌تر از سایر بخش‌های تاریخ در میان مردم تحلیل می‌شود، تاریخی که این بار نه در مرزهای جمهوری اسلامی بلکه در مرزهای جغرافیای اسلام، حماسه‌ساز شده و اردیبهشت ۹۵ را در صفحه تاریخ، گلگون به خون شهیدان کرده است.
دوستات رو دعوت کن و بدون قرعه‌کشی یک بیت‌کوین ببر!

۳۰ سال از حماسه کربلای۴ سال ۶۵ می‌گذرد، ۳۰ سال از شهادت غواصان لشکر ۲۵ کربلا در ام‌الرصاص گذشته است و کربلای سال ۹۵ خان طومان ثابت کرده است که کربلاهای این دیار همچنان ادامه دارد، کربلاهایی که یکی پس از دیگری با حماسه کربلائیان خلق می‌شود و در تاریخ جاودانه می‌ماند. «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا». بار دیگر رزمندگان این دیار در جوار حرم بانوی کربلا جنگیدند و به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند.

هم اکنون کلید واژه #اردیبهشت_مقاومت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهدای خان طومان توسط کاربران انقلابی استان مازندران ترند برتر توییتر فارسی است.

کاربران در این توییت ها به بیان ویژگی های اخلاقی و اعتقادی و خانوادگی این شهدا پرداخته و اقدام به انتشار دلگویه های خود نسبت به این شهدا کردند.

کلیدواژه #اردیبهشت_مقاومت ترند توییتر فارسی شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 4 =