کد خبر : 301660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

واکنش لاپید به نامه‌های تهدیدآمیز علیه نفتالی بنت

واکنش لاپید به نامه‌های تهدیدآمیز علیه نفتالی بنت

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تهدیدات اخیری که نخست وزیر این رژیم دریافت کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: یک روز تابوتی به اسم من بیرون درب منزلم وجود داشت. از دوره قبل از ترور اسحاق رابین، نخست وزیر پیشین اسرائیل، تحریک علیه این دولت وجود نداشته است.

وی در ادامه افزود، یک اتفاق رسواکننده در اینجا رخ داده است و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق و رهبر مخالفان پس از عملیات‌های فلسطینی‌ها در حال شادی بوده است و این رفتار به نوعی سیاست تبدیل شده است.

یائیر لاپید همچنین اظهار داشت: دست از فریب و تقلب بردارید. من در عملیات “نگهبان دیوار” رئیس مخالفان بودم و پاسخ من به دولت این بود که وقتی اسرائیلی‌ها می‌میرند متحد و مخالفی وجود ندارد. ما همه اسرائیلی هستیم.

این اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از تهدیدات متعدد علیه خانواده نفتالی بنت ایراد شد.

پیشتر وب سایت “وای‌نت” گزارش داد که پاکتی حاوی نامه و گلوله به یکی از افراد خانواده نفتالی بنت داده شده بود و در این نامه وی و خانواده‌اش در منطقه‌ای به نام “رعنانا” جایی که زندگی می‌کنند، تهدید به مرگ شده‌اند.

در همین راستا سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) خبر از آغاز تحقیقات خود در این زمینه داد.

بنت نیز به نوبه خود در بیانیه‌ای اعلام کرد که رقابت سیاسی هر چه می‌خواهد حساس و عمیق باشد، نباید اجازه داد به مرحله‌ای از خشونت، تهدید به مرگ و رفتارهای قلدر مآبانه کشیده شود.

وی همچنین گفت که وظیفه اصلی او حمایت از همسر و فرزندانش و همینطور خاموش کردن آتش اختلافات سیاسی در اراضی اشغالی است.

نفتالی بنت افزود که اختلاف نظرها در رقابت سیاسی طبیعی است، منتهی تهدید به مرگ و خشونت در رقابت‌های سیاسی امر “غیرقابل قبول” است.

نفتالی بنت ۲۰ ماه جاری به دنبال استعفای “عیدیت سلیمان”، رئیس حزب یمینا در دولت ائتلافی و خروجش از حزب حاکم، گفته بود؛ استعفای این نماینده کنست با فشارها و تهدیدهای راستگرایان افراطی اسرائیلی صورت گرفته است و راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو تمام این اقدامات را جهت شکست و انحلال دولت انجام می‌دهند.

واکنش لاپید به نامه‌های تهدیدآمیز علیه نفتالی بنت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + سیزده =