کد خبر : 301514
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

گردهمایی خودروهای کمپینگ در تخت جمشید

گردهمایی خودروهای کمپینگ در تخت جمشید

چهارمین همایش ملی خودروهای کمپینگ و کاروانینگ پس از گذر از مسیر مثلث گردشگری ایران (یزد، اصفهان و شیراز) در پردیس تخت جمشید شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این گردهمایی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور حدود ۳۰۰ خودرو کمپینگ و کاروانینگ برگزار می‌شود.

این خودروها قرار است مسیر مثلث گردشگری ایران را که شامل استان‌های یزد، اصفهان و فارس است طی کنند و سپس در پردیس تخت جمشید گردهم آیند.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی و کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی اعلام شده است.

گردهمایی خودروهای کمپینگ و کاروانینگ دوره‌های پیشین بیشتر در تهران برگزار می‌شد. در سال‌های اخیر به‌ویژه در دوران کرونا استفاده از این نوع خودروها و این شیوه سفر رواج بیشتری پیدا کرده است. تردد این خودروها در کشور گاه با مقررات سختگیرانه‌ای مواجه می‌شود که برگزارکنندگان این گردهمایی بر این عقیده‌اند معرفی هرچه بیشتر کاروانینگ‌ها به شناسایی و حل مشکلات آن‌ها کمک خواهد کرد.

گردهمایی خودروهای کمپینگ در تخت جمشید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =