کد خبر : 301485
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

کوهیان: گویا قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال عجیب بود!

کوهیان: گویا قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال عجیب بود!

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: گویا نگرشی وجود داشت که اگر ذوب‌آهن قهرمان لیگ شود اتفاق عجیب و غریبی است.

به گزارش عصرقائم، فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از باخت در فینال و قرار گرفتن در جایگاه دوم لیگ برتر، توضیح داد: بازیکنان ما کار بزرگی کردند و خیلی زحمت کشیدند. کاری‌ که‌ کردند فراتر از انتظار بود و مزد زحمات‌شان را گرفتند، هر چند که معتقدم قهرمانی ما هم دور از انتظار و دسترس نبود.

او ادامه داد: اما متاسفانه گویا نگرشی بود که اگر ذوب‌آهن قهرمان شود یک اتفاق عجیب و غریب است. به هر حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از عوامل باشگاه نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم سال‌های بعد با برنامه ریزی بهتر نتایج بهتری کسب شود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اعتراض این تیم نسبت به بی‌نظمی ایجاد شده توسط هواداران شهرداری گرگان نیز گفت: به نظر من یا درهای سالن را باز کنند و اجازه بدهند همه هواداران بیایند، یا اگر می‌گویند تعداد محدود باید بیاد، آن پروتکل را اجرا کنند. یکی از اصلی‌ترین حواشی همین مسائل بود و باید بهتر مدیریت می‌شد.

او درباره تاثیر نبود بازیکن خارجی در ترکیب ذوب‌آهن نیز گفت: مسلما نداشتن بازیکن خارجی تاثیر گذار است. متاسفانه برخی‌ها صحبت‌های بنده را اشتباه برداشت می‌کنند. بازیکن خارجی برای من از نظر تقسیم سنگینی، بار و فشار بازی اهمیت دارد وگرنه من به تیم‌هایی که بازیکن خارجی دارند اعتراض نمی‌کنم. واقعا از ابتدای فصل فشار زیادی روی تیم ما بود و بازیکنانم فراتر از انتظار ظاهر شدند و مردانه کار کردند.

کوهیان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم با ذوب‌آهن در لیگ حاضر می شود؟ اظهار کرد: قرارداد من تمام شد و الان واقعا نمی‌توانم در رابطه با این موضوع حرف بزنم.

کوهیان: گویا قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال عجیب بود!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =