کد خبر : 301410
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
-

صهیونیست ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است

صهیونیست ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه امروز شنبه در سخنانی در جمع نخبگان و اصحاب رسانه، به تمامی محافظان و نگهبانان مسجد الاقصی و ساکنان قدس و کرانه باختری سلام و درود فرستاد و گفت که عملیات‌های اخیر ثابت کرد که دشمن صهیونیستی چقدر سست و ضعیف است.

به گزارش عصرقائم، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه امروز شنبه در سخنانی در جمع نخبگان و اصحاب رسانه، گفت که عملیات‌های مقاومتی اخیر در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ ثابت کرد که دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است.

وی تأکید کرد که دشمن صهیونیستی پس از عملیات‌های اخیر دچار سردرگمی و ناتوانی شده است و عملیات‌های اخیر ثابت کرد که دشمن صهیونیستی چقدر سست و ضعیف است.

السنوار افزود: خداوند نگهدار امتی باشد که روز گذشته تمامی اختلافات را کنار گذاشت و همزمان با روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمده و حمایت خود را از قدس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه رهبران مقاومت سال گذشته برای دفاع از مسجد الاقصی وارد نبرد شمشیر قدس شدندف تصریح کرد: نتیجه نبرد شمشیر قدس بسیار فراتر از آن چیزی بود که ما برآورد کرده بودیم و به برکت مسجد مبارک الاقصی، بازتاب این عملیات روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه افزود: ما همیشه به تمامی فلسطینیان، عرب‌ها و مسلمانان امید داشتیم اما هرگز فکرش را نمی‌کردیم که به برکت مسجد الاقصی مقاومت ملت فلسطین به این سطح برسد.

السنوار ادامه داد: قدس موجب رسوایی همه عادی‌کنندگان روابط با دشمن صهیونیستی و تمامی همپیمانان با این رژیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی به عنوان اولین گام در جهت تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی، درصدد تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است. در صورت ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی، ملت فلسطین و امت اسلامی باید برای نبردی بزرگ آماده شوند.

السنوار گفت: تمامی حقایق نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی به طور تدریجی در راستای تغییر وضعیت تاریخی حاکم بر مسجد الاقصی از طریق تعرضات تدریجی و روزانه شهرک‌نشینان به این مکان مقدس گام برمی‌دارد.

وی اعلام کرد که مسجد الاقصی در خطر است و اگر محافظان و اعتکاف کنندگان و نبرد شمشیر قدس نبود، قطعا اشغالگران در داخل قبله نخست مسلمانان قربانی می‌کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه خاطرنشان کرد، هرگونه تعرض به قدس و مسجد الاقصی به معنی آغاز جنگی منطقه‌ای خواهد بود. ما برای دفاع از مقدساتمان از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنیم.

یحیی السنوار تأکید کرد که اگر رهبران جهان واقعا ادعای حقوق بشر و حمایت از قوانین بین‌الملل را دارند، باید دشمن صهیونیستی را وادار به پایبندی به این قوانین نمایند.

وی با اشاره به اینکه ما فلسطینیان و عرب‌ها و مسلمانان در محور قدس، برای دفاع از مسجد الاقصی در آمادگی کامل قرار داریم، اظهار داشت که گروه‌های مقاومت در غزه باید کاملا آماده باشند، چرا که با پایان ماه مبارک رمضان نبرد با دشمن پاایان نمی‌یابد، بلکه این تازه آغاز راه است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه افزود: دشمن صهیونیستی درصدد تعرض به مسجد الاقصی در روز به اصطلاح استقلال یا روز قدس است و ما باید برای این آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: در آغاز جنگ بعدی، به طور همزمان ۱۱۱۱ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌کنیم و این عدد به تاریخ شهادت یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین اشاره دارد و این حمله موشکی را عملیات “رهبر ابوعمار” نامگذاری می‌کنیم.

صهیونیست ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 20 =