کد خبر : 301327
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
-

آیت‌الله توکل: روز قدس، روز نابودی اسرائیل و استقرار صلح و امنیت در جهان خواهد بود

آیت‌الله توکل: روز قدس، روز نابودی اسرائیل و استقرار صلح و امنیت در جهان خواهد بود

به زودی جهانیان شاهد نتائج جبهه مقاومت در آزادسازی قدس عزیز و بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادری خود با شکست و نابودی غاصبان نژادپرست خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، در آستانه روز قدس، آیت الله توکل، نماینده مردم استان مازندران در خبرگان رهبری، با صدور اطلاعیه‌ای، روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را، ابتکار امام خمینی(ره) در جهانی سازی مبارزه با غده سرطانی اسرائیل ذکر کرد و نابودی قریب الوقوع رژیم غاصب اسرائیل را بشارت داد.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری،  اسرائیل را مظهر ظلم و فساد و کانون تروریست بین‌المللی دانست و اظهار کرد: جنایات و نسل کشی این رژیم جعلی در تاریخ بشریت کم نظیر و حتی بی نظیر است.

آیت الله توکل، با اشاره به غصب سرزمین فلسطین و آوارگی ملتی متمدن و مجاهد، فلسطینی‌های مبارز را مجاهدان آزادسازی نخستین قبله مسلمانان توصیف کرد و افزود: نتیجه بیش از ۷۵ سال مقاومت و مجاهدت، نصرت خداوند و بدست آوردن پیروزی با نابودی صهیونیسم خواهد بود که این وعده الهی در آستانه تحقق است.

استاد برجسته دروس خارج فقه، روز قدس را روز وحدت امت اسلامی برای درهم شکستن کفر و استکبار جهانی ذکر کرد و یادآور شد: دفاع و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان و انسانهای آزاده جهان است که طی سال‌های اخیر، این وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی جهانی روز قدس، لرزه بر اندام منحوس مستکبران و صهیونیست‌ها انداخته و تداوم این انسجام منجر به نابودی اسرائیل خبیث خواهد شد.

آیت الله توکل، حضور در راهپیمایی روز قدس را تقویت جبهه مقاومت و حمایت مردمی از مجاهدان اسلام در نبرد نهایی با صهیونیست‌ها دانست و گفت: در آینده نه چندان دور، خبر مسرت بخش فتح و ظفر و نابودی نهایی اسرائیل و آغاز صلح و آرامش در فلسطین و برپایی نماز در مسجدالاقصی، قلب مومنان و آزادگون جهان را شاد خواهد کرد و این وعده الهی بزودی تحقق خواهد یافت؛چراکه همه علائم و قرائن دلالت بر این حقیقت دارد که اسرائیل در حال فروپاشی و نابودی است و این واقعیت قطعی مکرر مورد اذعان سران این رژیم جنایتکار قرار کرفته است.

آیت‌الله توکل: روز قدس، روز نابودی اسرائیل و استقرار صلح و امنیت در جهان خواهد بود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + پانزده =