کد خبر : 301336
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
-

تا ساعاتی دیگر؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود

تا ساعاتی دیگر؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس پس از این که دو سال کشور در شرایط کرونایی قرار داشت و به صورت حرکت خودروها و موتورسواران برگزار شد، در سال جاری با کاهش شدت بیماری کرونا  با حضور اقشار مردم روزه دار در سراسر کشور برگزار می شود.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در سومین جلسه این ستاد اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس صورت گرفته و امسال علاوه بر مراسم میدانی، برنامه‌های منسجمی در فضای‌مجازی و رسانه‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس تحت تاثیر شرایط کرونایی کشور و پروتکل ها و دستورالعمل بهداشتی  به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد، امسال به توفیق الهی شاهد حضور پرشور و شاداب مردمی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و شرایط و بسترها برای برگزاری گسترده این مراسم در فضای باز وجود دارد.

رمضان شریف همچنین گفت: وقوع تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی را می‌توان نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم جعلی، کودک‌کش و موقت صهیونیستی توصیف کرد و این تحولات و تحرکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

براساس این گزارش، محسن منصوری استاندار تهران نیز اخیرا در جلسه ستاد کرونا اظهار داشت : پس از دو سال راهپیمایی روز قدس با توجه به شرایط منطقه ای و تأکید مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد. این مراسم در فضای باز برگزار خواهد شد و باید با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در کمال شکوه برگزار شود. لذا نیاز است تا مراسمی در شأن جمهوری اسلامی ایران و فلسطین برگزار شود.

همچنین محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در تهران را می توانید از این لینک بخوانید.

تا ساعاتی دیگر؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − دوازده =