کد خبر : 301225
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

خیز نساجی برای قهرمانی در ورزشگاه آزادی

خیز نساجی برای قهرمانی در ورزشگاه آزادی

تیم نساجی مازندران در فینال جام حذفی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش عصرقائم،  در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نساجی مازندران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

دیداری حساس برای طرفداران دو تیم در استان‌های مازندران و مرکزی که تیم استانشان برای نخستین بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرده است.

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، تیم نساجی که طرفداران زیادی در مناطق مختلف استان و کشور دارد به فینال یک جام معتبر راه پیدا کرده و هواداران پرشور این تیم منتظرند تا امشب برای نخستین بار یک جام معتبر را بالای سر ببرند.

جام قهرمانی که تماشاگران خونگرم نساجی برای بالا بردن آن؛ سال‌ها در گرما و سرما و در بحران‌های مختلف، منتظر بودند و حالا آن را در نزدیکی خود احساس می‌کنند.

در این برهه زمانی، همه استان مازندران متحد شده اند تا نساجی با فراغ خاطر بتواند در زمین، بازی خوبی را به نمایش بگذارد و به دور از حواشی برنده بازی باشد.

اگرچه نساجی در این بازی ساکت الهامی سرمربی خود را به علت دو اخطاره بودن در اختیار ندارد، اما بازیکنان و تماشاگران باید به دور از حواشی و با در نظر گرفتن حساسیت‌های زیاد این بازی، فقط به فکر تیم خودشان باشند تا در پایان این بازی حساس، خوشحالی به اردوی مارنی‌ها بیاید.

نساجی که برای رسیدن به فینال از سد تیم‌های خوب و بزرگی همچون آرمان گهر و گل گهر سیرجان، استقلال تهران و مس کرمان گذشته حالا آلومینیوم اراکی را مقابل خود می‌بیند که آن‌ها هم می‌خواهند برای نخستین بار یک جام معتبر را برای مردم استان مرکزی به ارمغان ببرند.

با انتخاب کمیته داوران فدراسیون فوتبال، محمدحسین زاهدی‌فرد قرار است مصاف شاگردان الهامی و رحمتی را قضاوت کند. یعقوب حجتی و هادی طوسی کمک‌های زاهدی‌فر در دیدار فینال جام حذفی هستند.

دو تیم نساجی و آلومینیوم درحالی امشب به مصاف یک‌دیگر می‌روند که سرمربیان دو تیم برای دومین بار با هم روبه‌رو می‌شوند.

زمانی که مهدی رحمتی هدایت شهر خودرو را در لیگ بیستم به عهده داشت، در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی رفتند و در پایان این دیدار با تک گل جان‌ملکی بازی را واگذار کردند. هدایت نساجی در آن زمان نیز بر عهده ساکت الهامی بود.

هرچند ساکت الهامی امشب از حصور کنار زمین محروم است و باید از سکو‌ها عملکرد شاگردانش را نظاره کند، اما همین برتری ۰-۱ در تقابل رودررو با رحمتی باعث می‌شود تا سرمربی آلومینیومی‌ها از انگیزه‌های مضاعفی برای فتح جام برخوردار باشد.

از طرف دیگر الهامی که یک بار به عنوان سرمربی تراکتور جام حذفی را برده است، اصلا دلش نمی‌خواهد فرصت کسب اولین جام تاریخ نساجی در چنین سطحی را از دست بدهد و او هم تمام تمرکزش روی شکست دوباره مهدی رحمتی است. اتفاقی که اگر رقم بخورد، می‌تواند نام او را در زمره متخصصین جام حذفی قرار دهد تا بعد از رفیق صمیمی‌اش یحیی گل‌محمدی، دومین سرمربی دهه اخیر فوتبال ایران باشد که دو جام حذفی را در کارنامه افتخاراتش ثبت می‌کند.

هر چند مسئولان برگزاری مسابقه فینال جام حذفی برای حضور تماشگران در ورزشگاه و همچنین تعداد آنها؛ دیر تصمیم گیری کردند، اما در همان ساعات اولیه باز شدن سایت بلیت فروشی، همه بلیت مربوط به تیم نساجی به فروش رفت و هواداران این تیم منتظرند تا سهمیه بیشتری به این تیم اختصاص پیدا کند.

از طرف دیگر تماشاگرانی که بلیت این مسابقه را خریداری کرده اند از صبح امروز کم کم راهی تهران شده اند تا در اسرع وقت در ورزشگاه باشند.

از همه شهر‌های استان مازندران خبر رسیده علاقمندان به تیم نساجی برای تشویق این تیم در بازی امشب راهی پایتخت شده اند تا از نزدیک شاهد هنرنمایی بازیکنان متعصب تیم نساجی باشند.

دیدار تیمهای نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب از شبکه های تلوزیونی سه و شبکه استانی مازندران و شبکه های رادیویی ورزش و مازندران برای علاقمندان پخش می شود.

خیز نساجی برای قهرمانی در ورزشگاه آزادی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 4 =