کد خبر : 301260
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
-

ادامه تولید وانت های زامیاد با کیفیتی قابل قبول

ادامه تولید وانت های زامیاد با کیفیتی قابل قبول

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: برنامه شرکت زامیاد این است که تولید وانت زامیاد را با کیفیتی قابل قبول و ارتقاء آن به سه ستاره کیفی ادامه دهد.

به گزارش عصرقائم، با توجه به انتشار خبری با عنوان “وانت های زامیاد در سبد محصولات شرکت ماندنی شدند” گروه خودروسازی سایپا در این زمینه به ارائه توضیحاتی پرداخت که به شرح زیر است:

شرکت خودروسازی زامیاد با نگاه مستمر بر ارزیابی و ارتقاء محصولات خود، همواره کوشیده است ضمن حفظ کیفیت محصولات تولیدی این شرکت، برنامه‌های ارتقاء کیفی و ساختاری محصولات خود را طرحی ‌ریزی و اجرا کند؛ این برنامه‌ها که منطبق بر استاندارهای تکلیفی صنعت خودروسازی است همواره در رأس برنامه‌های استراتژیک این شرکت قرار دارد.

در همین راستا، وانت زامیاد که از زمان تولید در شرکت زامیاد بارها مورد ارزیابی و ارتقاء کیفی قرار گرفته است، نقش انکار ناپذیری را در ایجاد اشتغال مستقیم و حفظ توان ناوگان حمل و نقل سبک کشور ایفا کرده است.

این شرکت به منظور بی‌اثر ساختن تحریم‌ها با کمک شرکت های دانش بنیان، توانسته است گواهینامه تایید آلایندگی Euro 5+ EOBD برای وانت های تولیدی با موتور Z24NI را از “شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران” و نیز شرکت “بازرسی مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست” اخذ کند. همچنین ارتقاء کیفی محصول در بخش های کاهش مصرف سوخت، نصب ترمزABS، نصب فرمان دوتکه جهت ایمنی راننده، کاهش ۱۰۰ نمره منفی کیفی، بهبود در شاسی، قوای محرکه و بدنه خودرو، حاصل شده است.

از اینرو برنامه شرکت زامیاد این است که تولید وانت زامیاد را با کیفیتی قابل قبول و ارتقاء آن به سه ستاره کیفی ادامه دهد. چرا که این خودرو در شبکه حمل و نقل کشور منبع درآمدی مناسب برای اقشار کم درآمد است و همچنین با توجه به توان حمل بار فوق العاده و کارآیی مناسب دارای قیمتی است.

شرکت خودروسازی زامیاد همزمان با عرضه وانت نیسان، با تولید وانت پادرا پلاس که سه ستاره کیفی دارد، گامی دیگر در تحقق نیاز بازار تقاضا و ارتقاء کیفی محصولات تولید خود برداشته است.

ادامه تولید وانت های زامیاد با کیفیتی قابل قبول

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =