کد خبر : 301044
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
-

موقوفات به‌سمت اولویت‌های کشور سوق داده شود

موقوفات به‌سمت اولویت‌های کشور سوق داده شود

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید وقف را دانش‌بنیان اداره و تقویت کنیم، گفت: خدمات وقف در حوزه‌های مختلف ساری و جاری است اما باید بازنگری کنیم که الویت‌ها در کشور چیست و وقف را به همان سمت و سو سوق دهیم.

به گزارش عصرقائم،  سردار محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کارکنان اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: موقوفات در کشور از ارزش بالایی برخوردار هستند و وقف می‌تواند برای اقتصاد مقاومتی جریان‌سازی کند.

وی بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات در برطرف کردن نیازهای جامعه و مردم تاکید کرد و افزود: اگر جایگاه وقف را با نگاه دانش‌بنیان بازنگری کنیم، راهبردهای حوزه وقف را می‌توانیم تغییر دهیم.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید وقف را دانش‌بنیان اداره و تقویت کنیم، تصریح کرد: خدمات وقف در حوزه‌های مختلف ساری و جاری است اما باید بازنگری کنیم که الویت‌ها در کشور چیست و وقف را به همان سمت و سو سوق دهیم.

باقرزاده با بیان اینکه خروجی موقوفات در کشور باید در جهت قوام دین در جامعه باشد، گفت: اوقاف در کنار احیای موقوفات باید محرومیت‌زدایی را در برنامه کاری خود داشته باشد.

وی عنوان کرد: خانواده‌های شهدا جزو واقفان کشور محسوب می‌شوند چون فرزندان خود را در راه اسلام و نظام وقف کردند و باید از خانواده‌های شهدا بعنوان واقفان تجلیل شود.

موقوفات به‌سمت اولویت‌های کشور سوق داده شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =