کد خبر : 301033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
-

مشترکین آب از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند

مشترکین آب از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به تکمیل عملیات لوله گذاری خط انتقال آب سد آیت الله صالحی مازندران به شهرهای گروه الف توسط شرکت آب منطقه ای استان گفت: مشترکین این مناطق برای جلوگیری از کمبود و یا قطع کامل آب مدیریت مصرف را در کارهای روزانه خود اعمال و از مصاف غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش عصرقائم، حمیدرضا خدابخش پور با بیان اینکه در طرح ساکنان برخی از نقاط شهرهای  بابل،امیرکلا،  هادی شهر و بابلسر و نیز روستاهای مسیر از تصفیه خانه طلوت تا بابلسر با افت فشار  و قطع احتمالی آب مواجه می شوند، افزود: این اقدام تا ساعت ۱۹ ادامه داشت.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران ضمن اشاره به اینکه تدابیر لازم برای تامین آب شرب مشترکین این مناطق اندیشیده شد، افزود: به همین منظور علاوه بر مدیریت شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت آب ذخیره شده در مخازن موجود و همچنین استحصال از ۲۷ حلقه چاه، آب مورد نیاز مشترکین مناطق مذکور تامین می شود.

وی ، از مشترکین این مناطق خواست برای جلوگیری از کمبود و یا قطع کامل آب مدیریت مصرف را در کارهای روزانه خود اعمال و از مصاف غیرضرروی پرهیز کنند.

خدابخش پور با بیان اینکه تا کنون مشکلی در تامین آب شرب ساکنان این شهرها گزارش نشد، تصریح کرد: به منظور استمرار خدمات رسانی، چندین دستگاه تانکر سیار درنظر گرفته شد که در صورت تماس مشترکین با سامانه ۱۲۲ و شماره های  ۳۲۲۳۱۰۸۰ (بابل) و ۳۵۲۵۲۸۴۴(بابلسر)  آماده آبرسانی به مناطق مختلف در این شهرها می باشد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش به قطع آب در بابلکنار اشاره و تصریح کرد: به دلیل نوسانات برق، چاه تامین کننده آب شرب ساکنان محدوده مجتمع ریگ چشمه از مدار خارج شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران، ادامه داد: پیگیری های لازم برای خرید الکتروپمپ این چاه انجام و امروز برای نصب و راه اندازی آن اقدام خواهد شد، درحال حاضرنیز از طریق اعزام تانکر سیار، آب مورد نیاز ساکنان این منطقه تامین می شود.

مشترکین آب از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند/دلیل قطع آب در بابلکنار چه بود؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =